پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 7442

مجلس نهم به مسائل حاشیه‌ای توجهی ندارد

قم نيوز : قم نیوز: رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس نهم بر روی رسیدگی به مشکلات و مسائل اساسی کشور تمرکز کرده است، گفت: مجلس نهم به مسائل حاشیه‌ای توجهی ندارد.
مجلس نهم به مسائل حاشیه‌ای توجهی ندارد
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی در سخنانی با اشاره به اینکه مجلس نهم از بعد تخصصی از غنای خوبی برخوردار است، اظهار کرد: افراد با تجربه که سابقه مسئولیت‌های اجرایی داشته‌اند در مجلس حضور دارند.

وی با اشاره به بعد تخصصی مجلس نهم در بخش‌های مختلف تصریح کرد: بعد تخصصی در مجلس محسوس است و مجلس نهم با شادابی فعالیت خود را آغاز کرده است.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مجلس نهم به حواشی پرداخته نشده و کارهای اساسی مردم مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد، افزود: ما در مجلس به دنبال این هستیم که پیگیر امور اساسی مردم باشیم و از طرف دیگر دنبال این نباشیم که به صورت مرتب قانون تصویب کنیم.

وی گفت: در هشت دوره مجلس شورای اسلامی برابر ۷۰ سال قبل از آن در مجلس قانون به تصویب رسیده است.

لاریجانی با اشاره به جلسات تخصصی اخیر مجلس برای رسیدگی به وضعیت کشاورزان و دامداران گفت: در این جلسه وزیر نیز حضور داشت و استدلال‌هایی مطرح شد.

وی ضرورت توجه به مشکلات اقتصادی و چاره‌اندیشی برای حل این مشکلات را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: توجه به اشتغالزایی و مهار تورم در دستور کار مجلس قرار دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس نهم بر روی رسیدگی به مسائل اصلی مردم تمرکز خواهد داشت و با حضور افراد صاحب‌نظر تلاش خواهیم کرد که در بخش‌های مختلف شاهد توسعه و پیشرفت باشیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.5ayct1a5rbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما