شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 7459
گنجیان خبر داد:

برگزاری دوره استعداد یابی مربی گری فوتبال در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم از برگزاری دوره‌های استعدادیابی مربیگری فوتبال در قم خبر داد.
برگزاری دوره استعداد یابی مربی گری فوتبال در قم
به گزارش قم نیوز، حسین گنجیان اظهار کرد: در تلاش برای شناسایی استعدادهای شاخص مربیگری در رشته ورزشی فوتبال، کمیته آموزش هیئت فوتبال قم ثبت‌نام کلاس‌های استعدادیابی مربیگری را آغاز کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام از امروز به کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم مراجعه کنند و در صورت به حد نصاب رسیدن متقاضیان این کلاس تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم با بیان اینکه ساعت مراجعه علاقمندان به ثبت‌نام در این کلاس‌ها از ۱۷ تا ۲۰ روزهای زوج در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: تلفن تماس ۲۹۲۹۵۴۴ نیز آماده پاسخگویی در این زمینه خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که در سال جاری قوی‌تر و موفق‌تر از سال‌های گذشته در راستای افزایش دانش نیروی انسانی مرتبط با فوتبال قم گام برداریم.

گنجیان ادامه داد: در این مسیر اقدامات مختلفی از سوی کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم البته با پشتوانه و دلگرمی مسوولان هیئت، در چند سال اخیر انجام گرفته است که از جمله آن می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش مربیگری و داوری و همچنین ارتقای مدارک مربیان و داوران فوتبال استان اشاره کرد.

وی یادآور شد: حتی مدت‌ها بود که در قم کلاس‌های درجه بالای مربیگری فوتبال برگزار نمی‌شد اما در دو سه سال اخیر این هیئت با تلاش فراوان و حمایت‌های کمیته آموزش فدراسیون فوتبال دوره‌های درجه A و B فوتبال آسیا را برگزار کرده است.

دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم بیان داشت: از سوی دیگر دوره‌های مربیگری درجه‌های C و D را در سال‌های اخیر در چند نوبت در قم برگزار کرده‌ایم که این مهم موجب شد تا بسیاری از مربیان فعال در فوتبال و فوتسال استان دانش خود را زیر نظر مدرسان برجسته و با دانش فدراسیون ارتقا دهند.

وی همچنین در ادامه از حضور دو تن از مربیان قمی در کلاس A مربیگری فوتبال آسیا خبر داد و بیان داشت: مهدی رضایی و حسین گنجیان دو تن از مربیان فعال و جوان و آینده‌دار قم در کلاس مربیگری A آسیا که در ساری برگزار شد، حضور یافتند.

گنجیان خاطرنشان کرد: از نگاه کمیته آموزش فدراسیون فوتبال کشورمان کمیته آموزش هیئت فوتبال قم یکی از فعال‌ترین کمیته‌های آموزش در کشور است که تلاش‌های مثمرثمری در راستای ارتقای دانش و علوم این رشته ورزشی انجام داده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.n9urak9typr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما