يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 4817

دوره‌های مربیگری و آموزشی فوتبال در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم از برگزاری دوره‌های آموزشی و مربیگری این رشته ورزشی در قم خبر داد.
دوره‌های مربیگری و آموزشی فوتبال در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، حسین گنجیان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی در هیئت فوتبال استان قم، برگزاری دوره استعدادیابی مربیگری فوتبال بود که با حضور و استقبال گسترده مربیان فوتبال قم و مدرس فدراسیون برگزار شد.

وی ابراز داشت: همچنین همایش آموزش کنترل دوپینگ از جمله دیگر دوره‌های مهم آموزشی بود که با حضور مربیان و کارشناسان فوتبال قم به انجام رسید، ضمن اینکه مربیان رشته فوتسال نیز در دوره توجهی رشته فوتسال نیز شرکت کرده و از جدیدترین آموزش‌های این رشته برخوردار شدند.

دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم افزود: در دوره توجیهی مربیان فوتسال در قم، یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتسال قم یعنی رضا کردی که سابقه مربیگری در تیم‌های مطرح فوتسال کشور را نیز در کارنامه دارد، تدریس دوره را بر عهده داشت.

وی اضافه کرد: رضا کردی سابقه مربیگری در تیم‌های فوتسال دانشگاه علوم پزشکی قم در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور و تیم‌های ارم کیش قم، کیش ایر قم و پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را بر عهده دارد و از جمله مربیان با دانش فوتسال قم محسوب می‌شود که تجارب وی برای مربیان فوتسال قم بسیار ارزشمند بود.

گنجیان تصریح کرد: فوتبال یک ورزش پرطرفدار و فراگیر و مورد علاقه تمام مردم جامعه است و لازم است که همگام با پیشرفت‌های روز فوتبال دنیا، در ایران و به خصوص در شهر مقدس قم نیز مربیان و بازیکنان ما با علوم مدرن این رشته ورزشی آشنا شوند.

وی بیان داشت: خوشبختانه در حال حاضر ما مربیان بسیار خوب و فعالی در فوتبال و همچنین رشته فوتسال داریم که این توانایی را دارند که با افزودن بر دانش خود در سطح لیگ‌های فوتبال و فوتسال کشور به امر مربیگری بپردازند.

دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم عنوان کرد: اینکه مربیان در راس کادر فنی تیم‌های حاضر در لیگ‌های فوتبال کشور و همچنین فوتسال باید از بالاترین مدرک مربیگری فوتبال و فوتسال برخوردار باشند، موجب شده است تا مربیان ما هر روز به دنبال پیشرفت‌های علوم مربیگری باشند.

وی یاد آور شد: فوتبال قم گام‌های بسیار خوبی را در مسیر پیشرفت برداشته است و با حمایت‌های خوبی که از سوی مسوولان نیز صورت می‌گیرد، این امیدواری وجود دارد که قم بتواند به زودی یکی از استان‌های موفق در فوتبال کشور لقب بگیرد.

گنجیان خاطرنشان کرد: تا پایان سال همچنان در ادامه برنامه‌ها و اهداف آموزشی هیئت در راستای توسعه علم روز فوتبال دنیا، دوره‌های مختلف آموزشی را برای مربیان فوتبال قم برگزار خواهیم کرد تا فوتبال قم همچنان رو به رشد حرکت کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.8baurhbwziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما