جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب : 74836
منبع : خبرگزاری فارس
در اوزان منهاي 60 و به اضافه 75 رقم خورد

حضور قمي‌ها در رنكينگ چهره‌هاي شاخص سوپر ليگ كاراته

قم نيوز : كاراته‌كاهاي مطرح قمي در رنكينگ جديد فدراسيون كاراته بين چهره‌هاي شاخص مسابقات فصل جاري سوپر ليگ كاراته باشگاه‌هاي ايران قرار گرفتند.
حضور قمي‌ها در رنكينگ چهره‌هاي شاخص سوپر ليگ كاراته
حضور قمي‌ها در رنكينگ چهره‌هاي شاخص سوپر ليگ كاراته
به گزارش قم نیوز در شرایطی که تیم کاراته مردان شهدای انقلاب قم نتوانسته در فصل 1397 پیکارهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های ایران نتایج خوبی کسب کند، اما عملکرد برخی کاراته‌کاهای این تیم در مقابل حریفان به حدی مطلوب بوده که نام آنها در رنکینگ برترین‌های سوپر لیگ به چشم می‌خورد.

فدراسیون کاراته پس از پایان دیدارهای هفته چهارم مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور، رنکینگ هر دو بخش کاتا و کومیته این فصل را اعلام کرد، در حالی که بیشترین تعداد صدرنشینی‌ها در دو بخش کاتا و کومیته به تیم پاس اختصاص یافت و از قم دو نماینده در جمع برترین‌ها هستند.

در کاتا انفرادی ابوالفضل شهرجردی از تیم پاس، جاوید بهمن‌جاه از تیم هیات کاراته گیلان و مهران قربان‌علی پور از تیم دانشگاه آزاد اسلامی در رده‌های اول تا سوم جای دارند، در شرایطی که رتبه‌های اول تا سوم کاتا تیمی به ترتیب نصیب پاس، آذرپینار تبریز و گوجوریو سی واکای شده است.

در شرایطی که مسابقات بخش کومیته سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور در اوزان منهای 60، 67، 75، به اضافه 75، 84 و وزن آزاد برگزار می‌شود، از تیم کاراته باشگاه شهدای انقلاب قم محمد شایگان و علی نجی در اوزان منهای 60 و به اضافه 75 کیلوگرم دارای رتبه هستند.

در وزن منهای 60 کیلوگرم رامین عسگری از تیم رعد پدافند هوایی ارتش در جایگاه نخست ایستاده و محمد شایگان از تیم شهدای باشگاه انقلاب قم مقام دوم این رده‌بندی را به خود اختصاص داده است، ضمن اینکه میثم ادهمی از تیم کاراته آذرپینار تبریز  در مکان سوم جای دارد.

در وزن به اضافه 75 کیلوگرم آزاد محمدمهدی قاهری از تیم هیات کاراته گیلان رتبه نخست رنکینگ برترین‌ها را به خود اختصاص داده، در شرایطی که مجید نیکوهمت از تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در مکان دوم است و علی نجفی از تیم شهدای باشگاه انقلاب قم سوم است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-6nq.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما