سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : 74962
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل بیمه سلامت استان قم مطرح کرد قرارداد

قرارداد بیمه سلامت با 128 پزشک متخصص در قم

قم نيوز : مدیرکل بیمه سلامت استان قم گفت: این سازمان در استان قم با 172 پزشک عمومی، 128 پزشک متخصص و 26 پزشک فوق تخصص قرارداد دارد.
قرارداد بیمه سلامت با 128 پزشک متخصص در قم
قرارداد بیمه سلامت با 128 پزشک متخصص در قم
به گزارش قم نیوز محمد رضا فخاریان امروز با اشاره به وضعیت بیمه سلامت همگانی اظهار کرد: ثبت نام در این بیمه در سال 93 برای مردم به صورت رایگان آغاز شد و حدود 10 میلیون و 800 هزار نفر در آن ثبت نام کردند، افراد دارای بیمه سلامت همگانی در ابتدا می توانستند به همه مراکز درمانی چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی مراجعه کنند، ولی در ادامه با مصوبه مجلس مقرر شد که این افراد تنها حق مراجعه به مراکز دولتی را داشته باشند.

وی ادامه داد: اما کسانی که بیمه سلامت همگانی را ندارند، برای بیمه شدن باید عضو صندوق بیمه سلامت ایرانیان شوند و سالیانه 264 هزار تومان برای عضویت در این صندوق به ازای هر فرد پرداخت کنند، البته کسانی که کمتر از دو سال از پایان اعتبار دفترچه بیمه سلامت همگانی آنان گذشته باشند، می‌توانند که دوباره این دفترچه را به رایگان تمدید کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم افزود: برای جلوگیری از تخلفات در زمینه صدور دفترچه بیمه، تنها سرپرست افراد خانوار و یا بستگاه درجه یک آن‌ها می‌توانند‌ این دفترچه را تعویض کنند.

فخاریان با اشاره به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت استان قم خاطرنشان کرد: این سازمان در استان با 172 پزشک عمومی، 128 پزشک متخصص، 26 پزشک فوق تخصص، 142 داروخانه، 34 مرکز فیزیوتراپی، 6 مرکز حراجی محدود، 19 مرکز تصویرداری، 10 بیمارستان، 26 دندان پزشک، هشت درمانگاه تخصصی، 12 درمانگاه خیریه و هفت مرکز ترک اعتیاد قرارداد دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchiwnq.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما