دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : 75198
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

مدارس اسلامی استان صباح مالزی ۳۰۰ دبیر دینی جدید استخدام می‌کنند

قم نيوز : وزیر امور قضایی و امور بومیان در استان صباح در مالزی روز گذشته در یک گردهمایی در جمع مربیان دینی اعلام کرد که در سال جدید ۳۰۰ دبیر و معلم دینی جدید توسط دولت در مدارس دینی استخدام خواهند شد.
مدارس اسلامی استان صباح مالزی ۳۰۰ دبیر دینی جدید استخدام می‌کنند
مدارس اسلامی استان صباح مالزی ۳۰۰ دبیر دینی جدید استخدام می‌کنند
به گزارش قم نیوز مقامات مدارس دینی ابتدایی و راهنمایی در استان صباح مالزی قصد استخدام 300 معلم جدید را دارند.

عیدی مختار وزیر امور قضایی و امور بومیان روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران در یک گردهمایی با مربیان دینی گفت: در حال حاضر 170 معلم دینی جدید مورد مصاحبه قرار گرفته اند و هدف ما این است که 300 مدرس دینی جدید را از طریق دولت در مدارس ابتدایی و راهنمایی با مدریت سازمان امور دینی صباح  استخدام کنیم.

عیدی گفت: در سال گذشته ما 100 مدرس جدید استخدام کردیم و پس از یک دوره  توقف استخدام به دلیل محدودیت ها در بودجه، امسال 170 مدرس جدید از 300 مدرس در حال مصاحبه هستند.

وی افزود: ما همچنین امیدواریم که رتبه مربیان اسلامی افزایش یابد. آن ها باید هم امتیاز با همکارانشان در وزارت آموزش و پرورش باشند.

وی همچنین وعده داد که تسهیلات آموزشی مدارس اسلامی از جمله آزمایشگاه های علوم و سوره ارتقا پیدا کنند.

در این میان سفیدالزمان سانگول مدیر سازمان امور اسلامی صباح نیز گفت: 40 درصد از بودجه ما باید برای آموزش و پرورش صرف شود، 40 درصد دیگر بودجه باید صرف اداره مساجد و تنها 20 درصد آن هزینه دفاتر شود و این رویه جدید مراکز آموزشی ما خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjovea.uqeihzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما