پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 75334
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت سالروز ولادت امام محمد باقر(ع)

برنامه «از تبار رسول» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف از پخش برنامه «از تبار رسول» از این رسانه به مناسبت سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) خبر داد.
برنامه «از تبار رسول» از رادیو معارف پخش می‌شود
برنامه «از تبار رسول» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: آسمان دانش روز 16 اسفند مصادف با شب ولادت این امام بزرگوار از ساعت 19:15 تا 21 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع اصلی این برنامه بیان و شرح روایت حضرت امام باقر(ع) به ابو مریم است و به بیان مقدمه‌ای در ولادت و مقام امام باقر(ع) و بررسی روایت و گفت‌وگوی میان امام و پرسش‌کننده پرداخته می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف خاطرنشان کرد: سیدمحمدعلی حسینیان به عنوان تهیه‌کننده، مجید گلشیری به عنوان مجری و حجت‌الاسلام مسعودی خمینی به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند.

وی از پخش برنامه «از تبار رسول» در روز 17 اسفند به مناسبت سالروز ولادت امام باقر(ع) خبر داد و افزود: این برنامه ساعت 8:30 تا 10 از رادیو معارف پخش می‌شود که به بیان و شرح روایت حضرت امام باقر(ع) به شیعیان می‌پردازد.

محمودی نگاهی کوتاه به ولادت و زندگی حضرت و بیان و شرح سفارش امام باقر(ع) به شیعیان را از جمله محورهای موضوعی این برنامه ذکر کرد و افزود: نصیحت‌پذیری لازمه تعالی در زندگی، ضرورت و آثار دستگیری شیعیان و کمک کردن به دیگران، انواع عرصه‌های کمک غیر مالی و مالی(توانمندان و ثروتمندان) و معنای انتظار و یاری شیعیان در دوران غیبت از دیگر محورها محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: علی اسماعیلی به عنوان تهیه‌کننده، حمیدرضا خاوری به عنوان مجری و حجت‌الاسلام امیر محسن عرفان به عنوان کارشناس در برنامه حضور دارند.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcbafbz.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما