يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 75412
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

پلیس به فروشندگان مواد محترقه هشدار پیامکی داده است

قم نيوز : سرهنگ درویشی گفت:نیروی انتظامی قم تولیدکنندگان وفروشندگان مواد محترقه راشناسایی کرده وباارسال پیامک به آنان هشدار داده است.
پلیس به فروشندگان مواد محترقه هشدار پیامکی داده است
پلیس به فروشندگان مواد محترقه هشدار پیامکی داده است
به گزارش قم نیوز سرهنگ درویشی جانشین فرمانده انتظامی قم گفت: نیروی انتظامی استان در دو ماه گذشته تولیدکنندگان و فروشندگان مواد محترقه را شناسایی کرده و با ارسال پیامک به آنان، در خصوص فروش این مواد، به ویژه به کودکان و نوجوانان، هشدار جدی داده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس همه اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در چهارشنبه آخر سال انجام داده است ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۵۰ هزار مورد انواع مواد محترقه در استان کشف شده است.

سرهنگ درویشی عنوان کرد: بیش از ۵۰ نقطه آسب پذیر قم شناسایی شده تا در ایام چهارشنبه آخر سال با حضوری دائم و مستمر با افراد بزهکار یا نا آگاهی که با اعمال پرخطر قصد ایجاد نا امنی دارند بر خورد کند تا نظم و امنیت شهروندان به خطر نیافتد.

جانشین رئیس پلیس قم با بیان اینکه روند شناسایی تولید کنندگان و فروشندگان همچنان ادامه دارد تصریح کرد: نیروی انتظامی علاوه بر این کار، از طریق رسانه‌ها و آموزش و پرورش، پیام‌های آگاه سازی ویژه نوجوانان منتشر کرده تا نسبت به خطرات و عواقب استفاده از مواد محترقه هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه افرادی که در ارتباط با این موضوع دستگیر شوند تا ۲۰ فروردین ۹۸ در بازداشت پلیس خواهند بود اضافه کرد: خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که در ارتباط با این موضوع توقیف شوند نیز تا ۲۰ فروردین در پارکینگ باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcir5ay.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما