دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : 75460
منبع : خبرگزاری تسنیم

100 هزار هنرمند عضو سازمان بسیج هنرمندان کشور هستند

قم نيوز : رئیس بسیج هنرمندان کشور گفت: ۱۰۰ هزار نفر عضو بسیج هنرمندان کشور هستند که در تولید فعالیت‌های هنری نقش مهمی ایفا می‌کنند.
۱۰۰ هزار هنرمند عضو سازمان بسیج هنرمندان کشور هستند
۱۰۰ هزار هنرمند عضو سازمان بسیج هنرمندان کشور هستند
به گزارش قم نیوز امیر نصیربیگی ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان و اعضای سازمان بسیج هنرمندان سراسر کشور با آیت‌الله نوری‌همدانی، با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج هنرمندان اظهار داشت: این سازمان در حوزه فرهنگ وهنر برنامه ریزی مناسبی انجام داده و اهداف مدنظر را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت دیدار با مراجع و علما افزود: هنرمندان باید با پشتوانه به آموزه‌های دینی به رسالت خود عمل کرده و در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: گام دوم انقلاب ناظر بر حضور و مطالبه گری جوانان است و بر کادرسازی هنرمندان و فرهنگیان در حوزه فرهنگ و هنر تاکید ویژه دارد.

نصیر بیگی با اشاره به نقش هنرمندان در گام دوم انقلاب ادامه داد: هنرمندان بسیجی آمادگی خود را برای نقش‌آفرینی در گام دوم انقلاب اعلام کردند و در این راستا با برنامه حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: 100 هزار نفر عضو بسیج هنرمندان کشور هستند که در تولیدات فعالیت‌های هنری نقش مهمی را برعهده دارند.

جمال شورجه نویسنده و کارگردان آثار برجسته سینما و تلویزیون و جمشید جم و خواننده آثار ارزشمند انقلابی نیز در این مراسم حضور داشتند.

در پایان این مراسم حسین اسرافیلی، مصطفی محدثی‌خراسانی، حسامی و رضا اسماعیلی شاعران آئینی نیز در این مراسم به شعرخوانی پرداختند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgabz.rhbs0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما