جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : 76061
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور در اردوي تيم ملي انجام مي‌شود

انتخاب 3 كشتي‌گير قم كانديداي اعزام به پيكارهاي قهرماني آسيا

قم نيوز : سه كشتي‌گير قم با دعوت به دور جديد تمرينات و برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم ملي كشتي فرنگي ايران براي اعزام به رقابت‌هاي 2019 قهرماني آسيا كانديدا شدند.
انتخاب 3 كشتي‌گير قم كانديداي اعزام به پيكارهاي قهرماني آسيا
انتخاب 3 كشتي‌گير قم كانديداي اعزام به پيكارهاي قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز کشتی‌گیرانی که در پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین در انتخابی تیم ملی فراتر از انتظار ظاهر شده و با درخشش خود مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرده‌اند، از نهم فروردین‌ماه به مدت 11 روز زیر نظر کادر فنی آماده اعزام به مسابقات 2019 قهرمانی آسیا می‌شوند.

این در حالی است که اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی نهم تا بیستم فروردین ماه به میزبانی خانه کشتی محمد بنا واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و ملی‌پوشان در 10 وزن به تمرینات آماده‌سایز می‌پردازند.

اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم تشکیل می‌شود و کشتی‌گیران قم در اوزان 45، 60 و 65 کیلوگرم با حریفان خود برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی در پیکارهای 2019 قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان آسیا رقابت می‌کنند.

در این اردو محمدمهدی جواهری نماینده قم در وزن 45 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان است، کشتی‌گیری که در این وزن باید برای رسیدن به سهمیه پیکارهای قهرمانی آسیا با مهدی احدی‌زناب از گیلان و رامین احمدی از خوزستان رقابت کرده و در نظر کادر فنی تیم ملی خود را برتر از آنها نشان دهد.

امیر عبدی دومین نماینده قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران است که در وزن 60 کیلوگرم در اندیشه کسب سهمیه آسیا است اما در این وزن رقبایی همچون سیددانیال سهرابی و ایمان محمدی کشتی‌گیران اهل خوزستان و امیرحسین زرین‌کمر فرنگی‌کار اهل مازندران رقبای وی به شمار می‌روند.

محمدامین جبالی‌فر نیز سومین کشتی‌گیر قمی حاضر در اردوی تیم ملی است که در وزن 65 کیلوگرم باید رقبایی همچون حجت رضایی از خوزستان و جبار کاویان از مازندران را از پیش‌رو برداشته تا نظر کادر فنی تیم ملی را برای همراهی تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در پیکارهای 2019 قهرمانی آسیا جلب کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjvyea.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما