يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : 76112
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم مطرح کرد

استقرار اکیپ‌های تفکیک از مبدا در بوستانهای شهر در روز طبیعت

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از استقرار اکیپ‌های تفکیک از مبدا در بوستانهای شهر در روز طبیعت خبر داد.
استقرار اکیپ‌های تفکیک از مبدا در بوستانهای شهر در روز طبیعت
استقرار اکیپ‌های تفکیک از مبدا در بوستانهای شهر در روز طبیعت
به گزارش قم نیوز سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای روز طبیعت اظهار کرد: با توجه به اینکه در روز طبیعت شهروندان و مسافرین در پارک‌ها حضور دارند اکثر برنامه‌های سازمان در این روز در سطح بوستان‌ها تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در کلیه بوستان‌ها اکیپ‌های تفکیک از مبدا مستقر شده و در بوستان های بزرگ حداقل یک دستگاه و باقی به صورت گردشی پسماند خشک دریافت می شود تصریح کرد: کلیه خودروها از ابتدای صبح برای توزیع کیسه‌های مشکی و آبی برای ورود به بوستان‌ها استقرار خواهند یافت و آموزش‌گران تفکیک از مبدا و خدمات شهری با توزیع بروشور نحوه تفکیک و نظافت بوستان را آموزش می‌دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به تامین پلاستیک برای خودروهای تحویل پسماندهای سبز اظهار کرد: خودروهایی در ورودی بوستان و خروجی شهرها برای تحویل سبزه از شهروندان و تحویل جوایزی به آنها پیش‌بینی شده است و همچنین کیسه‌ای هم تحویل مردم می‌شود که زباله‌ها را در داخل طبیعت رها نکنند.

وی فعالیت ویژه نیروهای مدیریت پسماند در روز طبیعت را از ساعت ۶ صبح تا ۸ عصر عنوان کرد و افزود: ۴ بوستان در شهر داریم که استیج فرهنگی دارند از جمله فدک، غدیر، مهدی، علوی و جوان که نیروهای سازمان حضور یافته و مفاهیم مدیریت پسماند را به مردم ارائه خواهند کرد و هدایایی هم به مردم تقدیم می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxq9u.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما