دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 76141
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

رقابت كاراته‌كاهاي قم براي شكار سهميه آسيا

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم گفت: كاراته‌كاهاي قم با حضور در مسابقات ورودي اردوي تيم ملي كاراته بزرگسالان به مسابقات 2019 قهرماني آسيا اعزام مي‌شوند.
رقابت كاراته‌كاهاي قم براي شكار سهميه آسيا
رقابت كاراته‌كاهاي قم براي شكار سهميه آسيا
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار اظهار کرد: در سال‌های اخیر همواره کاراته قم در مسابقات بین‌المللی، آسیایی، جهانی و جام جهانی کاراته دارای نماینده بوده و امسال نیز با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که در این رشته دارد، به دنبال حداکثر سهمیه مسابقات برون‌مرزی است.

وی با بیان اینکه پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا پیش‌روی کاراته‌کاهای قمی قرار دارد، ابراز کرد: برای شناخت ترکیب تیم اعزامی ایران به این پیکارها، یک دوره پیکارهای ورودی تیم ملی برنامه‌ریزی شده و نمایندگان قم روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه در این ورودی حضور خواهند یافت.

رئیس هیأت کاراته استان قم با بیان اینکه کاراته هر ساله یکی از پرمدال‌ترین رشته‌ها در ورزش قم بوده، اضافه کرد: این ورودی توسط کمیته مسابقات فدراسیون کاراته برنامه‌ریزی شده و برای شناخت ترکیب تیم ملی بزرگسالان در بخش‌های کومیته انفرادی، کاتای تیمی و انفرادی هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود.

وی افزود: رقابت‌های ورودی تیم ملی کاراته بانوان در اوزان منهای 50، 55، 61، 68 و به اضافه 68 کیلوگرم به انجام می‌رسد و کاراته‌کاهای مدعی عضویت در تیم ملی مردان ایران نیز در اوزان منهای 55،60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم برابر یکدیگر به روی تاتامی خواهند رفت.

برخوردار با بیان اینکه حداکثر ارفاق وزنی برای این انتخابی یک کیلوگرم در نظر گرفته شده و حضور در مسابقات بدون محدودیت و آزاد است، عنوان کرد: این انتخابی در بخش کاتا با قوانین جدید داوری قضاوت می‌شود و تیم‌های کاتای راه یافته به مرحله نهایی و رده‌بندی باید به اجرای بونکای کاتا بپردازند.

وی در پایان از ثبت نام کاراته‌کاهای قم برای حضور در این انتخابی از نیمه اسفند ماه خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام تا روز 25 فروردین ماه از طریق سایت فدراسیون کاراته ادامه دارد و این انتخابی برای انتخاب بهترین نفرات به منظور همراهی تیم ملی ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcizzay.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما