سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : 76175
منبع : خبرگزاری ايرنا
روزهای پایانی فروردین ماه؛

کاراته‌کا‌های قم به روی تاتامی انتخابی آسیا می روند

قم نيوز : نمایندگان قم برای کسب سهمیه حضور در مسابقات ۲۰۱۹ کاراته قهرمانی آسیا به میدان می‌روند.
کاراته‌کا‌های قم به روی تاتامی انتخابی آسیا می روند
کاراته‌کا‌های قم به روی تاتامی انتخابی آسیا می روند
به گزارش قم نیوز کاراته اکنون در آستانه یک رقابت مهم داخلی قرار دارد تا سهمیه قم در مسابقات ۲۰۱۹ قهرمانی مردان و زنان قاره کهن مشخص شود.

این پیکار‌ها روز‌های ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه در بخش‌های کومیته انفرادی، کاتای تیمی و انفرادی مردان و بانوان بین برترین‌های کاراته کشور برگزار می‌شود.روز‌های ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه بهترین‌های خود را به مسابقات ورودی اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران اعزام می‌کند تا یک سال مانده به مهمترین رویداد ورزشی جهان در سال ۲۰۲۰ یعنی المپیک توکیو ژاپن، بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته و بیشترین سهمیه را به دست بیاورد.

بانوان کاراته‌کای شرکت کننده در این مسابقات برای به دست آوردن رتبه‌های برتر اوزان منهای ۵۰، ۵۵، ۶۱، ۶۸ و به اضافه ۶۸ کیلوگرم برابر یکدیگر به روی تاتامی می‌روند، ضمن اینکه رقابت‌های بخش مردان در اوزان منهای ۵۵، ۶۰، ۶۷، ۷۵، ۸۴ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم به انجام می‌رسد.

این در شرایطی است که برای کاراته‌کا‌های شرکت کننده در این مسابقات تنها یک کیلوگرم ارفاق وزنی در نظر گرفته شده، ولی حضور در این پیکار‌ها محدودیت سنی ندارد، ضمن اینکه رقابت‌های کاتا طبق قوانین جدید داوری قضاوت می‌شود و تیم‌های راه یافته به فینال و رده‌بندی کاتا باید به اجرای بونکای کاتا بپردازند.

تمام کاراته‌کا‌هایی که قصد حضور در این رقابت‌ها را دارند باید تا روز بیست و پنجم فروردین‌ماه نسبت به ثبت‌نام از طریق سایت فدراسیون کاراته اقدام کنند تا مجوز شرکت در پیکار‌های انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه مسابقات ۲۰۱۹ قهرمانی کاراته بزرگسالان آسیا را به دست بیاورند.

کاراته‌کا‌های قم در حالی برای کسب سهمیه حضور در پیکار‌های آسیایی ۲۰۱۹ آماده می‌شوند که در سال ۲۰۱۸ امیر مهدی‌زاده نماینده این استان در مسابقات قهرمانی آسیا بود که با ناکامی مواجه شد، اما مهدی‌زاده با دو طلا و یک برنز قهرمانی آسیا به همراه دو طلا و یک برنز پیکار‌های قهرمانی جهان، پرافتخارترین کاراته‌کای قم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcftyde.w6dveagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما