سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : 76181
منبع : خبرگزاری فارس

درخشش دووميداني‌كاران قم با 4 مدال انتخابي تيم ملي

قم نيوز : دووميداني‌كاران استان قم در مواد مختلف پيكارهاي انتخابي تيم ملي دووميداني رده سني بزرگسالان ايران موفق به كسب مدال‌هاي نقره و برنز شدند.
درخشش دووميداني‌كاران قم با 4 مدال انتخابي تيم ملي
درخشش دووميداني‌كاران قم با 4 مدال انتخابي تيم ملي
به گزارش قم نیوز بعد از افتخار‌ آفرینی مهدی ابراهیمی ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم در مسابقات 2019 کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای آسیا که با کسب مقام قهرمانی و نشان طلا همراه بود، نوبت به درخشش دوومیدانی‌کاران قم در پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان رسید.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون، مسابقات دوومیدانی انتخابی تیم ملی بزرگسالان مردان ایران با حضور ورزشکارانی از استان‌های مختلف به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و دومیدانی‌کاران قم در موادی نظیر پرش با نیزه، 110 متر با مانع، 200 متر و 400 متر با مانع روی سکو رفتند.

 
سلامتیان در جایگاه سوم رشته 110 متر با مانع

این رقابت‌ها در حالی به انجام رسید که قم توسط علی سلامتیان، سیدعلی حسینی، رضا ملک‌پور و محمدرضا فریدی موفق به کسب مقام شد، در شرایطی که در رشته ۱۱۰ متر با مانع این پیکارها علی سلامتیان نماینده هیأت دوومیدانی استان قم بود که با زمان 14 ثانیه و 72 صدم ثانیه رتبه سوم را کسب کرد، در حالی که میلاد سیار با زمان 14 ثانیه و 15 صدم ثانیه در این رشته قهرمان شد و مقام نایب‌قهرمانی با زمان 14 ثانیه و 71 صدم ثانیه به آرمین سبحانی تعلق گرفت.

 
نایب‌قهرمانی فریدی در رشته 200 متر

در ماده 200 متر این انتخابی محمدرضا فریدی به نمایندگی از هیأت دوومیدانی استان قم به میدان رفت و با زمان 21 ثانیه و 46 صدم ثانیه نایب‌قهرمان شد، در شرایطی که مقام قهرمانی با زمان 21 ثانیه 34 صدم ثانیه به فرشاد اداوی رسید و رضا قاسمی با زمان 21 ثانیه و 64 صدم ثانیه سوم شد.

در ماده 400 متر با مانع این انتخابی رضا ملک‌پور چهره شاخص دوومیدانی قم بود که با زمان 52 ثانیه 60 ثانیه مقام سوم را به دست آورد، اما مهدی پیر جهان با زمان 50 ثانیه و 94 صدم ثانیه قهرمان شد و مقام نایب‌قهرمانی با زمان 52 ثانیه و 53 صدم ثانیه به جواد شوریابی اختصاص پیدا کرد.

در ادامه مسابقات دوومیدانی انتخابی تیم ‌ملی بزرگسالان ایران و در ماده پرش طول میلاد دریساوی قهرمان سرشناس سال‌های اخیر دوومیدانی قم رتبه‌ای بهتر از چهارمی کسب نکرد، ضمن اینکه در ماده پرش با نیزه سیدعلی حسینی از قم با عبور از مانع چهار متر و 20 سانتیمتر به مقام نایب‌قهرمانی رسید.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccssqm.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما