چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : 76184
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

آیت‌الله حسینی بوشهری: مردم در حد توانشان به سیل زدگان کمک کنند 

قم نيوز : دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: مردم به اندازه ای که در توان دارند به سیل زدگان کمک کنند.
مردم در حد توانشان به سیل زدگان کمک کنند 
مردم در حد توانشان به سیل زدگان کمک کنند 
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به سیل های اخیر در کشور، اظهار داشت: برای هر جامعه و ملتی روزهای سختی پیش می آید که نمی توانند به تنهایی مشکلات خودشان را حل کنند.

وی به اهمیت یاری رساندن به سیل زدگان تاکید کرد و بیان داشت: هم در آموزه های دینی به این مهم اشاره شده و علاوه بر این انسان ها به صورت ذاتی، طبیعت اجتماعی دارند که در مشکلاتی که برای مردم پیش می آید بر اساس حس نوع دوستی خود وارد عمل می شوند.

آیت‌الله حسینی بوشهری تصریح کرد: هم اکنون شرایط سختی در کشور به وجود آمده به طوری که برخی از استان های کشور درگیر بارندگی ها و سیلاب ها هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه سیل های اخیر تلفات انسانی و تخریب منازل و مزارع مردم را به دنبال داشته است هر چند که خوشبختانه به دستور مقام معظم رهبری نیروهای نظامی از سپاه پاسداران گرفته تا ارتش ، بسیج و نیروهای داوطلب مردمی حضور فعالی در شهرهای سیل زده دارند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: با این حال عمق فاجعه به گونه ای است که باز هم نیاز است مردم ایران اسلامی در هرجایی که هستند به اندازه ای که در توان دارند به سیل زدگان کمک کنند.

وی بیان داشت: این حالت نوع دوستی و  علاقه نشان دادن به یکدیگر علاوه بر اجر معنوی که دارد، گره گشای کار مومنین و مردم است.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه تاکید کرد: ان شاءلله امیدواریم هر شخصی در هر جایی که هست و هر اقدامی که در توانش است برای سیل زدگان انجام دهد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfjyde.w6dvcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما