دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : 76356
منبع : خبرگزاری فارس

3 جودوكار قم در اردوي تيم ملي / احداث سالن جديد براي جودوي قم

قم نيوز : سه جودوكار قم از سوي كادر فني تيم ملي جودو نوجوانان ايران به منظور كسب آمادگي براي حضور در رقابت‌هاي برون‌مرزي سال جاري به اردو دعوت شدند.
3 جودوكار قم در اردوي تيم ملي / احداث سالن جديد براي جودوي قم
3 جودوكار قم در اردوي تيم ملي / احداث سالن جديد براي جودوي قم
به گزارش قم نیوز اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو رده سنی نوجوانان کشورمان طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی و با نظر کادر فنی تیم ملی تا بیست و هشتم فروردین ماه به میزبانی تهران با حضور ملی‌پوشانی از سراسر کشور در جریان است.

 
جودوکاران 12 استان در تیم ملی نوجوانان

برای تشکیل این اردو جودوکاران نوجوان، مستعد و آینده‌دار از استان‌های البرز، تهران، خراسان‌شمالی، خوزستان، فارس، قم، قزوین، کرمانشاه، گیلان، کرمان، لرستان و مازندران به اردو دعوت شده‌اند تا این تیم آمادگی لازم برای حضور موفق در میادین برون‌مرزی سال 2019 را به دست بیاورد.


نوری، رضاقلی‌گل و محبی نماینده‌های قم در تیم ملی

اتفاق ویژه برای جودو استان قم این است که سه تن از استعدادها و نخبه‌های خوش‌آتیه این رشته به نام‌های ابوالفضل نوری، یاسر رضاقلی‌گل و محمدجواد محبی نیز به اردو دعوت شده‌اند، اردویی که در آن 35 جودوکار حضور دارند و خود را برای ادامه مدارج پیشرفت و ترقی در این رشته آماده می‌کنند.


قهرمانی جودوکار مستعد قم در انتخابی

جودوکاران نوجوان در سالن شهید کبکانیان تهران به اردو رفته‌اند و خبر جدید از اردوی تیم ملی این است که یاسر رضاقلی‌گل یکی از سه جودوکار مستعد قمی حاضر در اردوی تیم ملی، در مسابقات انتخابی درون اردویی بین برترین‌های کشور موفق به کسب مقام قهرمانی وزن خود شد تا بخت زیادی برای عضویت در ترکیب اصلی داشته باشد.


احداث سالن جدید برای جودوی قم

جودو قم در حالی سه استعداد آینده‌دار را به اردوی تیم ملی اعزام کرده که پیش از این در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی منطقه دورشهر قم دارای یک سالن اختصاصی بود اما با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم از دی‌ماه سال 1397 با بهره‌برداری از سالن جدیدالتاسیس در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم، دارای یک سالن جدید و با کیفیت نیز شده است.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcg3w9u.ak93n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما