پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : 76512
منبع : خبرگزاری فارس

استاندار قم: تیتر بزنید پاسخگویی دستگاه‌های قم ایده آل نیست

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به اینکه پاسخگویی از سوی دستگاه‌ها اجرایی ایده ال من نیست، گفت: این مسئله را می‌توانید تیتر کنید، در سال جاری باید دستگاه‌های اجرایی پاسخگو باشند و این حداقل انتظار است.
استاندار قم: تیتر بزنید پاسخگویی دستگاه‌های قم ایده آل نیست
استاندار قم: تیتر بزنید پاسخگویی دستگاه‌های قم ایده آل نیست
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه استان قم که در تالار امام جواد(ع) برگزار شد اظهار کرد: جامعه رسانه ای قم از بلوغ سیاسی بالایی برخوردار است و ضمن انتقاد کردن، اقدامات انجام شده را رصد کرده و در جای خود زبان تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی از سوی دستگاه‌های اجرایی ایده ال من نیست، گفت: این مسئله را می‌توانید تیتر کنید، در سال جاری باید دستگاه‌های اجرایی پاسخگو باشند و این حداقل انتظار است.

استاندار قم با اشاره به اینکه صاحبان مسؤولیت باید به اندازه نقشی که بر عهده دارند پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند که مراتب امر به معروف و نهی از منکر را برای شخص بنده هم پیاده کنند. البته آنچه که می‌توانید به صورت شخصی به خودم بگویید اگر نتیجه نگرفتید به افکار عمومی با نگاه منصفانه بگویید و اگر بازهم نتیجه نگرفتید می‌توانید بی رحمانه نقد کنید.

وی گفت: نمی‌گویم انتقاد نکرده و تعریف کنید ولی از اصحاب رسانه قم انتظار دارم که اخلاق حرفه‌ای داشته باشند و به مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی توجه دارم.

سرمست خاطرنشان کرد: مدیر اجرایی را ملزم کردم به خاطر یک خبر کانال فضای مجازی 700 کیلومتر برگردد و بازرس اعزام کردم تا مشکل حل شود و اگر مشکل حل نمی شد حتما اوا را برکنار می‌کردم.

استاندار قم در خصوص انتصاب مدیران و جابه جایی های مدیریتی یادآور شد: از روز نخست گفتم که مدیران باید برنامه و کارنامه داشته باشند؛ من مسؤول هستم و باید پاسخگو باشم و وقتی که کسی را جابه جا کرده یا برکنار می‌کنیم دلیل بر ضعف او نیست. مدیری نتیجه‌گرا هستم و تعارفی هم با کسی ندارم و هر مدیری که بتواند بر اساس کارنامه و برنامه ایفای نقش کند با او همراه خواهم بود.

وی تصریح کرد: برای همه کسانی که منصوب شده اند معیار و شرایط انتصاب ایشان مشخص است و باید این تغییرات را مرور کنید.

سرمست با اشاره به اینکه رسانه ها چشم و گوش و ناظر هستند، افزود: مدیران رسانه ها هر کدام یکی از عناصر روابط عمومی ما هستند؛ به روابط عمومی سنتی و کلیشه‌ای اعتقادی ندارم و ما نقص هایی داشتیم و نتوانستیم با فضای مجازی ارتباط بگیریم.

وی گفت: مدیران رسانه ها باید در فضای مجازی فعالیت‌ها و خدمات را منعکس کرده و کاستی ها را به بنده منتقل کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaumn0.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما