شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 76537
منبع : خبرگزاری فارس
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد

تشکیل 1075 پرونده تعزیراتی برای متخلفان اقتصادی در قم

قم نيوز : معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از انجام 13 هزار و 720 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، صنفی و توزیعی استان قم از ابتدای بهمن ماه تاکنون خبر داد و گفت: این بازرسی ها منجر به تشکیل هزار و 75 مورد پرونده برای متخلفان شد.
تشکیل 1075 پرونده تعزیراتی برای متخلفان اقتصادی در قم
تشکیل 1075 پرونده تعزیراتی برای متخلفان اقتصادی در قم
به گزارش قم نیوز احمد رضا سمیعی نسب با اشاره به نظارت بر بازار استان قم اظهار کرد: این نظارت به صورت جدی از 29 اسفند تا 15 فروردین صورت گرفت، البته طرح نظارت بر بازار در پایان سال از ابتدای بهمن ماه شروع شده بود.

وی ادامه داد: 13 هزار و 720 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، صنفی و توزیعی استان قم از ابتدای بهمن ماه تاکنون صورت گرفت که این کار منجر به تشکیل هزار و 75 مورد پرونده برای متخلفان به ارزش 13 میلیارد و 900 میلیون تومان شد. تخلفات مواردی همچون عدم درج قیمت، گران فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت مسائل بهداشتی بود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: اتاق اصناف استان از ابتدای بهمن ماه تاکنون 478 پرونده به ارزش 190 میلیون تومان برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل داد.

سمیعی نسب با اشاره به پرونده‌های تخلفات اقتصادی در استان قم اظهار کرد: این تخلفات شامل مواردی همچون عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی، گران فروشی مرغ کشتار، عدم اعلام موجودی شکر و کم فروشی در خدمت آسانسور بود.

وی ادامه د: 321 پرونده به ارزش 2 میلیارد تومان در تعطیلات نوروزی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم برای متخلفان تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: گشت‌های بازرسی از واحدهای اقتصادی منطقه جمکران داشتیم، همچنین از 200 دستگاه خودرو یدک کش و 40 واحد تعمیرگاه خودرو بازرسی در ایام نوروز صورت گرفت که این بازرسی‌ها تشکیل 19 فقره پرونده به همراه داشت و از اجحاف در حق مسافران و زائرین جلوگیری کردیم.

وی خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک در استان قم به همراه دستگاه‌های اجرایی در تعطیلات نوروزی انجام دادیم و 253 تیم گشت مشترک در ایام نوروز داشتیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchqmnq.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما