يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 76592
منبع : خبرگزاری فارس

جوانان متعهد و انقلابی مهم‌ترین ظرفیت کشور هستند

قم نيوز : رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: امروزه مهم‌ترین ظرفیتی که انقلاب اسلامی دارد، جوانانی است متعهد و انقلابی که از اندیشه‌های شهید آوینی الگو گرفته‌اند و می‌توانند در مقابل بی توجهی به شعارهای انقلاب اسلامی، تهدیدهای رسانه ای ضد اخلاق، ضد معنویت و ضد بشریت ایستادگی کنند.
جوانان متعهد و انقلابی مهم‌ترین ظرفیت کشور هستند
جوانان متعهد و انقلابی مهم‌ترین ظرفیت کشور هستند
به گزارش قم نیوز قاسم بابایی در حاشیه مراسم تجلیل از چهره‌های شاخص هنر انقلابی قم گفت: این همایش به پاسداشت سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی همه ساله در هفته هنر انقلابی از ۲۰ فروردین تا ۲۷ فروردین برگزار می‌گردد.

وی اظهار داشت: اهدافی که برای برگزاری این گونه همایش‌ها داریم، نشأت گرفته از مطالبات مقام معظم رهبری و در راستای هنر انقلابی و مورد نیاز جامعه است.

بابایی عنوان کرد: تفاوت همایش امسال با سال‌های دیگر نگاه جشنواره ای است که خروجی آن آورده‌هایی از جنس و نگاه انقلاب است، از آنجایی که شهید آوینی نماد هنر متعهد و انقلابی است، در این همایش به شخصیت والای او نیز پرداخته خواهد شد.

وی در ادامه گفت: امروزه مهم‌ترین ظرفیتی که انقلاب اسلامی دارد، جوانانی است متعهد و انقلابی که از اندیشه‌های شهید آوینی الگو گرفته‌اند و می‌توانند در مقابل بی توجهی به شعارهای انقلاب اسلامی، تهدیدهای رسانه ای ضد اخلاق، ضد معنویت و ضد بشریت ایستادگی کنند.

بابایی در پایان گفت: معرفی کردن سپاه به عنوان تروریسم از جانب ترامپ یک کارناوال انتخاباتی برای نتانیاهو بود، این کار نشانه ضعف آن‌ها است، چون به صورت پیاپی از سپاه شکست خورده‌اند، دشمن می‌خواست وحدت ملت را نشانه بگیرد اما نتیجه عکس گرفتند، به طوری که ما در این روزها شاهد وحدت و همدلی آحاد ملت در بخش‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcirway.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما