شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : 77082
منبع : خبرگزاری فارس

200 مدرسه قم زیر پوشش آموزش‌ مهارت‌های ازدواج است

قم نيوز : دادستان قم گفت: ۲۰۰ مدرسه را تحت پوشش مهارت‌های ازدواج قرار دادیم و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل بهزیستی قم طرح‌های مهارت‌های رشدمدار و طرح نماد را در حال اجرا داریم.
200 مدرسه قم زیر پوشش آموزش‌ مهارت‌های ازدواج است
200 مدرسه قم زیر پوشش آموزش‌ مهارت‌های ازدواج است
به گزارش قم نیوز مهدی کاهه در نخستین جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سال ۹۸ که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: ما سه نوع نگرش را در زمینه طلاق در استان داریم که شامل نگرش متقاضیان طلاق، نگرش زنان به طلاق و نگرش دختران به طلاق است.

وی افزود: طبق بررسی‌هایی که استانداری سال گذشته در چهار منطقه قم انجام داده، نگرش زنان به طلاق ۵۸ درصد است و حدود ۵۹ درصد علت طلاق در قم بخاطر عدم موفقیت زوجین در برقراری ارتباط عنوان شده است.

دادستان قم خاطرنشان کرد: هنوز وجه غالب ازدواج در قم به صورت سنتی است، برای همین تنها پنج درصد طلاق‌ها در قم مربوط به آسیب‌های فضای مجازی می‌شود.

کاهه با بیان اینکه دستگاه قضایی استان علت فاصله گرفتن جوانان از برنامه‌های مسجد محور را شناسایی کرده است تصریح کرد: دستگاه قضایی استان طرح مصلحین را ارائه داد که فقط یک نفر مصلح ۲۵ صلح را ایجاد و در واقع از ۲۵ طلاق جلوگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد روحانیون مصلح در استان ۳۰۰ نفر است، ۲۰۰ مدرسه را تحت پوشش مهارت‌های ازدواج قرار دادیم و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل بهزیستی قم طرح‌های مهارت‌های رشدمدار و طرح نماد را در حال اجرا داریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxz05.yt05j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما