يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 77107
منبع : خبرگزاری فارس
سالم سازی فضای مجازی قاطعانه اجرا شود

پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی شهادت روحانی همدانی

قم نيوز : جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی پی شهادت روحانی همدانی توسط اراذل‌واوباش را تسلیت گفت.
پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی شهادت روحانی همدانی/سالم سازی فضای مجازی قاطعانه اجرا شود
پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی شهادت روحانی همدانی/سالم سازی فضای مجازی قاطعانه اجرا شود
به گزارش قم نیوز در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر شهادت دردناک و دل‌خراش روحانی حوزه علمیه همدان، حجت الاسلام مصطفی قاسمی«ره» که مظلومانه در جنایتی آشکار به وقوع پیوست، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

در این اطلاعیه تصریح شده است: از مقامات امنیتی و انتظامی انتظار می‌رود با توجه به خدمات، روشنگری‌ها و استقامت روحانیت، برخورد قاطعانه و عبرت‌آموز با این‌گونه تحرکات صورت گیرد. اگرچه بنا بر اخبار واصله عامل این جنایت در زمان کوتاهی به مکافات عمل خویش گرفتارشده و در درگیری با مأموران انتظامی به هلاکت رسیده است اما باید شدیداً با عوامل پشت‌صحنه و پنهان این‌گونه حوادث برخورد شود.

در این اطلاعیه آمده است: متأسفانه برخی از اشرار و همفکران این قاتل همچنان در فضای مجازی جولان می‌دهند و فضای تهدید و رعب ایجاد می‌کنند. لازم است طرح‌های نظارتی و کنترلی برای سالم‌سازی فضای مجازی قاطعانه‌تر اجرایی شوند تا اخلاق، غیرت دینی، امنیت و آرامش مردم در این فضای آشفته و بی کنترل به قهقرا و نابودی کشانده نشود.

در پایان این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این حادثه غم‌انگیز را به خانواده آن مرحوم و حوزه‌های علمیه استان همدان تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان رحمت و مغفرت واسعه الهی مسئلت می‌نماید و رجاء واثق دارد مردم ولایتمدار و انقلابی همدان با حضور گسترده در تشییع و دیگر مراسم‌های گرامیداشت این شهید عزیز، نام و یاد آن شهید را به یک مانور باشکوه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل خواهند نمود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbz8bz.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما