دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 77134
منبع : خبرگزاری فارس

تجلی وحدت ملی با طرح «هر مسجد یک خانه» برای کمک به سیل‌زدگان

قم نيوز : مسؤول بسیج دانشجویی استان قم گفت: باران زیادی که در کشور سیل به راه انداخت از سویی بحران کم‌آبی در کشور را کاهش داد و از سویی دیگر نیز با طرح «هر مسجد یک خانه» وحدت و همبستگی عمیقی ایجاد کرد و این صمیمیت ملی را به رخ جهانیان کشید.
تجلی وحدت ملی با طرح «هر مسجد یک خانه» برای کمک به سیل‌زدگان
تجلی وحدت ملی با طرح «هر مسجد یک خانه» برای کمک به سیل‌زدگان
به گزارش قم نیوز جواد رفعت‌ نژاد با اشاره به حجم زیاد بارندگی‌های اخیر در کشور اظهار کرد: باران زیادی که در کشور سیل به راه انداخت از سویی بحران کم‌آبی در کشور را کاهش داد و از سویی دیگر نیز با به راه‌ انداختن طرح «همبستگی ملی» بین مردم کشور وحدت و همبستگی عمیقی ایجاد کرد و این صمیمیت ملی را به رخ جهانیان کشید.

وی ضمن استقبال از طرح «هر مسجد، یک خانه» عنوان کرد: این طرح که کمک‌های مردمی را حول محور مساجد گرد می‌آورد سبب شده تا امام جماعت‌ مسجد متولی جمع‌آوری کمک برای هموطنان آسیب‌دیده شود.

مسؤول بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: این روزها امام جماعت مساجد بین نمازها یا بعد از نمازها برای جذب کمک‌های مردمی برای کمک به هموطنان سیل‌زده تبلیغ می‌کنند، حتی دیده شده است که برخی ائمه جماعات مساجد شخصاً در مناطق سیل‌زده حضور یافته‌اند و به یاری‌رسانی به مردم پرداخته‎‌اند.

رفعت‌نژاد اضافه کرد: مساجد سراسر کشور اگر فعال شوند ظرفیت اعمال انواع اصلاحات فرهنگی، اجتماعی و ... را بر جامعه دارند.

وی اذعان کرد: طرح «هر مسجد، یک خانه» طرح بسیار خوبی برای احیای مناطق سیل‌زده است و می‌تواند روند ساخت و ساز مسکن سیل‌زدگان را سرعت ببخشد.

مسؤول بسیج دانشجویی استان قم بیان کرد: امید است مردم سراسر کشور با استفاده از ظرفیت مساجد برای کمک به سیل‌زدگان تا آخرین گام بازسازی مناطق در صحنه حضور فعال داشته‌ باشند و یاری‌گر هموطنان خود باشند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcba8bz.rhbzfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما