دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : 77149
منبع : خبرگزاری تسنیم

امکانات و تجهیزات رشته تیراندازی در قم بسیار کم است

قم نيوز : دبیر هیئت تیراندازی استان قم از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان این رشته در سال ۹۷ و از کمبود امکانات و تجهیزات این رشته ورزشی در قم خبر داد.
امکانات و تجهیزات رشته تیراندازی در قم بسیار کم است
امکانات و تجهیزات رشته تیراندازی در قم بسیار کم است
به گزارش قم نیوز جواد متقیان نژاد درباره عملکرد هیئت تیراندازی استان اظهار داشت: سال گذشته سال بسیار خوبی برای رشته تیراندازی استان بود، چراکه با برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری در دو بخش آقایان و بانوان سطح فنی اعضای هیئت  افزایش یافت.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به درخشش تیراندازان قمی در میادین مختلف، ابراز کرد: هادی غرباقی، عطیه قدیمی، حامد غرباقی در رشته تفنگ بادی در هر مسابقه‌ای که به روی خط آتش رفتند عناوین خوبی را برای استان قم به ارمغان آوردند.

وی افزود: کسب رتبه هیئت برتر در تمامی محورها در سال 1396 و کسب رتبه برتر به‌عنوان تنها هیئت استان در محور امور بانوان در سال 1396 که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان جز فعالیت‌های مثمر ثمر ما بوده است.

متقیان نژاد گفت: اعزام 12 ورزشکار جوان و نوجوان استان به همراه 2 مربی به اردوی تمرینی 5 روزه در سالن تیراندازی 80 خط مجموعه ورزشی آزادی و آموزش زیر نظر مربیان تیم‌های ملی باهدف آشنایی با فضای مسابقات از جمله اقدامات هیئت تیراندازی است.

به گفته وی، کسب مقام ششم تیمی برای نخستین بار در رشته تفنگ بادی بانوان در مسابقات قهرمانی کشور بزرگ‌سالان، کسب مدال طلا در رشته تیراندازی با تفنگ مسابقات قهرمانی کشور بیماران خاص در گروه دیابت توسط رحمت‌الله ملاآقایی و کسب مقام سوم انفرادی  رشته تپانچه بادی توسط محمدمهدی حیدری در رده سنی جوانان در مسابقات لیگ برتر تیراندازی کشور در ترکیب تیم هیئت تیراندازی از جمله افتخارات مهم استان  در این رشته است.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم با بیان برگزاری مراسم تجلیل از افتخارآفرینان استان، عنوان کرد: این مراسم با حضور مسئولان استانی و فدراسیون تیراندازی در سالن بعثت خانه جوان به انجام خواهد رسید.

وی درباره وضعیت این روزهای تیراندازی استان، توضیح داد: شرایط از نظر محل تمرین و تجهیزات اصلاً مناسب نیست، به علت آنکه هزینه ساچمه و تعمیرات سلاح به شدت افزایش‌یافته اما فعلاً مجبور به ادامه کار هستیم.

دبیر هیئت تیراندازی استان تصریح کرد: سالن فعلی تیراندازی استان از نظر مساحت و تجهیزات بسیار دچار مشکل است و از همه مهم‌تر موقعیت جغرافیایی مناسبی را ندارد که این مطلب را به اداره کل ورزش رسانده‌ایم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwznq.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما