سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 77171
منبع : خبرگزاری تسنیم

شورای هماهنگی انقلابیون استان قم آغاز به‌کار کرد

قم نيوز : سخنگوی شورای هماهنگی انقلابیون استان قم از آغاز به‌کار شورای هماهنگی انقلابیون قم برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.
سخنگوی شورای هماهنگی انقلابیون استان قم از آغاز به‌کار شورای هماهنگی انقلابیون قم برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.
سخنگوی شورای هماهنگی انقلابیون استان قم از آغاز به‌کار شورای هماهنگی انقلابیون قم برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.
به گزارش قم نیوز  محمود عسگری صبح امروز در جمع خبرنگاران از تشکیل و آغاز به‌کار شورای هماهنگی انقلابیون استان قم خبر داد و اظهار داشت: قم به‌عنوان مادر انقلاب و پرچمدار حرکت‌های انقلابی و جهادی در ایران واقصی نقاط جهان امروز به‌عنوان یک الگو باید نقش مؤثری را در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی ایفا کند امروز اگر در هر نقطه‌ای از کشور نقصی را مشاهده می‌کنیم صرفاً عامل اصلی آن غفلت از حرکت و فعالیت‌های انقلابی و جهادی است و ما باید در جهت تقویت آن تلاش کنیم.

وی افزود: امروز دیگر زمان شعاری نگاه کردن به موضوعات نیست امروز همه ما به‌عنوان  یک انقلابی باید دست در دست هم دهیم تا مشکلات کشور و مردم را به نحو احسن برطرف کنیم، بارها رهبر معظم انقلاب منویات راهبردی را جهت پیشرفت و اعتلای کشور داشته‌اند اما متأسفانه بیش از آن که منویات معظم له به‌عنوان نقشه راه قرار گرفته و عملیاتی شود صرفاً به‌صورت شعاری به آن نگاه شده است اما امروز این خلأ در جامعه احساس می‌شود و نیاز به یک حرکت انقلابی و جهادی داریم.

عسگری گفت: اخیراً رهبر معظم انقلاب نقشه راهی را برای آینده انقلاب اسلامی ترسیم کردند و آن هم بیانیه گام دوم انقلاب است دیگر نمی‌توان شعاری نگاه کرد و باید در جهت عملی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب به‌صورت جهادی عمل کنیم، مقام معظم رهبری در اول فروردین‌ماه امسال بیان داشتند که در گام دوم انقلاب جوانان باید شانه خود را زیر مسئولیت‌های بزرگ و کوچک قرار دهند همچنان که در گام اول نیز با هدایت‌های امام جوانان کشور را پیش می‌بردند امروز ما نیز وظیفه سنگینی بر عهده‌ داریم و آن هم کاربردی و عملی ساختن  بیانیه گام دوم انقلاب است.

سخنگوی شورای هماهنگی انقلابیون استان قم در ادامه در زمینه هدف از تشکیل شورای هماهنگی انقلابیون استان قم گفت: هدف اصلی و اساسی تشکیل شورای هماهنگی انقلابیون استان قم تبیین، ترویج و عملی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب خصوصاً ایجاد هم‌افزایی مدیران و نخبگان جوان و جریان‌سازی حرکت‌های انقلابی و جهادی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از قم به اقصی نقاط کشوراست.

عسگری در بیان جهت‌گیری سیاسی این شورا افزود: جهت‌گیری سیاسی این شورا بر اساس دستور اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظ و تحکیم انسجام و وحدت بین نیروهای انقلابی است،همان‌طوری که معظم له در اول فروردین‌ماه امسال به‌طور مؤکد به جوانان برای وحدت و پرهیز از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و اختلاف انگیز ونیز مرزبندی پررنگ با دشمن در عین پرهیز از مرزبندی بین نیروهای داخلی توصیه داشتند، امروز شورای هماهنگی انقلابیون استان قم نیز در جهت ایجاد وحدت و حفظ انسجام نیروهای انقلابی استان قم تلاش‌های مؤثری را دارد و با اشعار من انقلابیم با جدیت در این مسیر قدم خواهیم نهاد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم در رابطه با ساختار این شورا افزود: شورای هماهنگی انقلابیون استان قم برمدار قانون متشکل از احزاب شناسنامه‌دار و نخبگان سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی ،حوزوی و دانشگاهی جوان و غیره است که به‌زودی ساختار تشکیلاتی آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.


سخنگوی شورای هماهنگی انقلابیون استان قم در رابطه با اهمیت تشکیل این شورا ابراز کرد: در دیدار19 دی سال گذشته مردم قم با رهبر معظم انقلاب، معظم له فرمودند که قم شهر انقلاب،مرکز انقلاب و ما در انقلاب است، بزرگان و جوانان قم نباید اجازه دهند دست‌های خائن، قم را از مرکزیت انقلاب خارج و این حرکت تحولی را در آن کمرنگ کنند، لذا ما امروز وظیفه خودمی دانیم که در جهت حفظ محوریت قم درحرکت‌های انقلابی از هیچ کوششی دریغ نکنیم و تشکیل شورای هماهنگی انقلابیون استان قم می‌تواند نقش بسزایی را در این مسیر ایفا کند.

عسگری  با اشاره به نقش جوانان در تحقق اهداف گام دوم انقلاب گفت: امروز رهبر معظم انقلاب راه برون‌رفت از مشکلات را در گام دوم انقلاب، اعتماد واقعی به جوانان و سپردن مسئولیت‌ها به نخبگان جوان می‌دانند و این امر باید صرفاً در بین همگان  به شعار اکتفا نشود.

وی تأکید کرد: همه ما موظفیم به‌صورت جهادی در تحقق و عملی شدن این امر تلاش کنیم و به جوانان اعتماد کنیم تا گام دوم انقلاب به معنای واقعی تحقق یابد، شورای هماهنگی انقلابیون استان قم نیز مجدانه در جهت تحقق این هدف بزرگ تلاش خواهد کرد و از نظرات و پیشنهادات نخبگان جوان نیز استقبال خواهیم کرد و به‌زودی از طریق رسانه‌ها گام‌به‌گام برنامه‌های این شورا را به سمع مردم شریف استان قم خواهیم رساند.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdccssqm.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما