جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : 77538
منبع : خبرگزاری فارس

بيس‌باليست‌هاي قم روي سكوي سوم ايران

قم نيوز : تيم بيس‌بال هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم روي سكوي سوم مسابقات فصل 98 – 1397 ليگ دسته اول بيس‌بال باشگاه‌هاي كشور جاي گرفت.
بيس‌باليست‌هاي قم روي سكوي سوم ايران
بيس‌باليست‌هاي قم روي سكوي سوم ايران
به گزارش قم نیوز بیس‌بال از رشته‌های موفق و شاخص زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی و هیات‌های استانی است که در قم نیز جزو یکی از رشته‌های عنوان‌دار و برتر محسوب می‌شود، ورزشی که توانست رتبه سوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را به نام خود کند.

تیم مردان بیس‌بال قم با نام آرتان در رقابت‌های لیگ دسته اول بیس‌بال به میدان رفت، مسابقاتی که با برنامه‌ریزی جالب توجه و البته عجیب انجمن بیس‌بال و سافت‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی از شهریور ماه سال 1397 تا اردیبهشت ماه سال 1398 به درازا انجامید در حالی که تنها پنج تیم در آن حضور داشتند.

طبق برنامه‌ریزی انجمن بیس‌بال و سافت‌بال مسابقات لیگ دسته اول بیس‌بال باشگاه‌های ایران در سه مرحله برگزار شد و تیم‌ها در فصل پائیز سال گذشته دو مرحله رقابت‌ها را برگزار کردند و سومین و آخرین مرحله در اردیبهشت به انجام رسید که سرانجام با قهرمانی نماینده بوشهر و رتبه سوم قمی‌ها همراه بود.

دیدارهای مرحله نهایی این لیگ با رقابت پنج تیم به میزبانی هیأت انجمن‌های ورزشی استان البرز در زمین بیس‌بال مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد و سرانجام این تیم نادری بوشهر بود که بالاتر از چهار رقیب دیگر خود بعد از انجام 12 مسابقه به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت.

بوشهری‌ها در مسابقه حساس و پایانی مرحله نهایی با نتیجه نزدیک و نفس‌گیر 11 بر 10 تیم طیف تهران را شکست داده و با کسب 28 امتیاز فاتح این بازی‌ها شدند، ضمن اینکه تیم طیف تهران با 5/24 امتیاز روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت و تیم آرتان قم با کسب 10 امتیاز به مقام سوم رسید، هیأت خراسان رضوی با هشت امتیاز و دانشگاه آزاد کرمان با 5/4 امتیاز رده‌های بعدی این لیگ را به خود اختصاص دادند و نماینده کرمان راهی لیگ دسته دوم شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjoiea.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما