شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 77820
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری نخستین جشن شب‌های فیروزه ای در قم

قم نيوز : نخستین شب جشن خانوادگی شب‌های فیروزه ای با حضور پر شور و گسترده مردم شهر قم برگزار شد.
برگزاری نخستین جشن شب‌های فیروزه ای در قم
برگزاری نخستین جشن شب‌های فیروزه ای در قم
به گزارش قم نیوز نخستین شب جشن خانوادگی شب‌های فیروزه ای با حضور پر شور و گسترده مردم شهر قم برگزار شد.

نخستین شب جشن شب‌های فیروزه ای به دلیل شرایط نامساعد جوی با کمی تاخیر آغاز شد، با این اوصاف مردم حضوری چشمگیر در این مراسم داشتند.

اجرای استاد چاوشی، اجرای حجت الاسلام مهدی زاده، اجرای مرشد، اجرای سرود و نمایش، اجرای مسابقه و در پایان قرعه کشی یک‌ سفر به کربلای معلی و دو سفر به مشهد مقدس از مهم ترین برنامه‌های شب اول جشن شب‌های فیروزه ای بود.

در کنار این‌ جشن، نمایشگاه فرهنگی و هنری شب‌های فیروزه ای نیز با بیش از ۳۰ غرفه گوناگون بر پا شده است. محصولات عشایری و روستایی، صنایع دستی و گردشگری، پاسخگویی به سوالات و شبهات اعتقادی، مشاوره سبک‌ زندگی سالم، رستوران بازی، ورزش بانوان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خوشنویسی از جمله غرفه‌هایی بودند که بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص دادند.

هدف از برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری و جشن شب‌های فیروزه ای، پر کردن اوقات فراغت، ایجاد فضای مومنانه، رشد معارف اهل بیت علیهم السلام و توسعه و رشد استعدادهای بومی خواهد بود.

جشن خانوادگی شب‌های فیروزه ای تا ۳۰ اردیبهشت و نمایشگاه فرهنگی و هنری شب‌های فیروزه ای تا دوم خرداد در مقابل ساختمان شهرداری قم، واقع در خیابان امام موسی صدر (خاکفرج) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzj05.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما