پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 78026
منبع : خبرگزاری فارس

مناطق هشتگانه قم به مناسبت شهادت امام علی(ع) سیاهپوش می‌شود

قم نيوز : مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم گفت: همزمان با شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) مناطق هشتگانه قم به صورت ویژه و با رویکرد پوششی سیاهپوش می‌شوند.
مناطق هشتگانه قم به مناسبت شهادت امام علی(ع) سیاهپوش می‌شود
مناطق هشتگانه قم به مناسبت شهادت امام علی(ع) سیاهپوش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیدمحسن میرهادی اظهار کرد: در شب‌های قدر ستادهای خدمات رسانی مناطق هشتگانه با محوریت هسته مرکزی شهر یعنی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و شهدای کوه خضر(ع) فعال هستند.
وی اضافه کرد: اقدامات خدماتی از جمله آماده‌سازی فضای برگزاری مراسم، خدمات نظافتی، شست‌وشو، جمع‌آوری پسماند و بکارگیری ماشین‌آلات مکانیزه از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای لیالی قدر به منظور تأمین رفاه شهروندان است.
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم ادامه داد: موضوع مهم دیگری که بخش امور خدمات شهری شهرداری همزمان با شب‌های قدر انجام می‌دهد سیاهپوش کردن مناطق هشتگانه به صورت ویژه و با رویکرد پوششی است که در نقاط مختلف شهری صورت می‌گیرد.
میرهادی بیان کرد: نیروها و پرسنل‌های خدمات شهری قم در شب‌های قدر در سطح شهر از جمله در هسته مرکزی شهر به صورت آماده باش قرار دارند و به ارائه خدمت به شهروندان می‌پردازند.
وی عنوان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نصب داربست به منظور هدایت دسته‌های هیأت‌های مذهبی در میدان امام خمینی(ره) و چند نقطه دیگر از دیگر اقدامات معاونت امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم در شب‌های قدر است.
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم افزود: اداره پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری به منظور جمع آوری متکدیان در شب‌های قدر فعالیت ویژه‌ای دارد.
میرهادی خاطرنشان کرد: سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری نیز تدابیر لازم را به منظور سهولت در جا به جایی شهروندان اندیشیده و دستورالعمل‌های لازم را به همین منظور ابلاغ کرده است.
 
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccexqm.2bq4i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما