يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 7811
معاون فرهنگی كمیته امداد امام خمینی خبر داد:

شرکت 360 مددجوی كمیته امداد در كلاس های نهضت سوادآموزی

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی كمیته امداد امام خمینی از شرکت 360 مددجوی كمیته امداد در كلاس های نهضت سوادآموزی در سال جاری خبر داد.
شرکت 360 مددجوی كمیته امداد در كلاس های نهضت سوادآموزی
به گزارش قم نیوز، عباس جوشقانی صبح امروز اظهار داشت: كمیته امداد در راستای ریشه كن كردن بی سوادی میان مددجویان اقدام به شناسایی بی سوادان بین سنین ۱۰ تا ۴۹ سال در راستای سیاست های نهضت سوادآموزی كرده است.

وی با بیان اینكه ۴۰ هزار نفر در قم تحت پوشش كمیته امداد هستند، افزود: در این طرح ۳۶۰ نفر شناسایی شدند كه ۹۰ درصد آنها در شهر قم و مابقی در توابع استان ساكن هستند.

وی با اشاره به اینكه این طرح با همكاری اداره كل نهضت سوادآموزی اجرا می شود، ادامه داد: این كلاس ها از اوایل تیرماه امسال آغاز شده و جشن ریشه كنی بی سوادی در میان مددجویان ۱۰ تا ۴۹ سال كمیته امداد قم نیز دهه فجر امسال برگزار می شود.

جوشقانی ارتقای سطح علمی خانواده های تحت پوشش را هدف اجرای این طرح دانست و افزود: كمیته امداد از ابزارهای حمایتی مانند تامین هزینه رفت و آمد، اقلام تحصیلی مانند كتاب و دفتر در راستای تشویق مددجویان برای شركت در كلاس های نهضت سوادآموزی استفاده می كند.

وی تصریح کرد: همچنین این كمیته برای هر مددجویی كه موفق به دریافت مدرك تحصیلی شود، یك میلیون ریال جایزه در نظر گرفته است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.zayct1avzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما