يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : 78134
منبع : خبرگزاری تسنیم

شب‌های قدر بهترین فرصت برای گام نهادن در مسیر رضای الهی است

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان اینکه شب های با فضیلت قدر فرصت گران‌بها و استثنایی است،گفت: فضیلت شب قدر از هزار ماه بیشتر است، علت این‌که این شب قدر نام‌گرفته است این است که در این شب مقدرات انسان نهایی می‌شود و رقم می‌خورد.
شب‌های قدر بهترین فرصت برای گام نهادن در مسیر رضای الهی است
شب‌های قدر بهترین فرصت برای گام نهادن در مسیر رضای الهی است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمود رجبی با اشاره به ارزش و اهمیت شب های قدر اظهار داشت: شب قدر و ماه مبارک رمضان فرصت گران‌بها و استثنایی است.

وی بابیان اینکه ماه رمضان ماه ویژه‌ای است و همه شرایط جهت تقرب به خداوند فراهم‌شده است،افزود: در روایات و ادعیه نسبت به لطفی که خداوند در ماه رمضان به بندگان خویش دارد تأکید شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با تأکید بر اینکه هر عملی که در ماه رمضان انجام شود ده‌ها برابر ماه‌های دیگر است،گفت: ماه رمضان اردویی است که خداوند برای بندگان طراحی کرده تا در طول یک ماه در این اردو خود را بازسازی کرده و جنبه‌های معنوی خویش را طراحی کنند.

استاد حوزه علمیه افزود: در قرآن کریم و سوره بقره درباره ماه رمضان به‌عنوان یکی از ماه‌هایی که قرآن در آن نازل‌شده و خداوند به بندگان خود تقرب بیشتر به درگاه الهی را توصیه کرده تا از این ماه به‌خوبی استفاده کنند.

آیت‌الله رجبی با اشاره به اهمیت شب‌های قدر خاطرنشان کرد: فضیلت شب قدر از هزار ماه بیشتر است و هرکسی از شب‌های قدر به‌خوبی استفاده کند همانند این است که بیش از 50 ماه در حال عبادت بوده است، علت این‌که این شب قدر نام‌گرفته است این است که در این شب مقدرات انسان نهایی می‌شود و رقم می‌خورد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc0sqm.2bq418laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما