شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 78296
منبع : خبرگزاری تسنیم

استاد حوزه علمیه قم: حرکت در سیره اهل‌بیت(ع) راه مصون ماندن در برابر هجمه‌های دینی است

قم نيوز : حجت‌الاسلام فرحزاد: با بیان اینکه در آخرالزمان نگه‌داری دین مثل گرفتن آتش در دست است گفت: افکار و خانواده و ملت تحت تأثیر هجمه‌ها هستند و تنها راه آن حرکت در مسیر رضای الهی و اهل‌بیت(ع) است.
استاد حوزه علمیه قم: حرکت در سیره اهل‌بیت(ع) راه مصون ماندن در برابر هجمه‌های دینی است
استاد حوزه علمیه قم: حرکت در سیره اهل‌بیت(ع) راه مصون ماندن در برابر هجمه‌های دینی است
به گزارش‌ قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در ویژه‌برنامه ماه رمضان حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: در این زمان هجمه‌ها بسیار شدید است و در روایات معصومین(ع) گفته‌ شده کسی آخرالزمان با ایمان از دنیا برود نزد خداوند ارزش و اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی با بیان اینکه در آخرالزمان نگه‌داری دین مثل گرفتن آتش در دست است، افزود: افکار و خانواده و ملت تحت تأثیر هجمه‌ها هستند و تنها راه آن حرکت در مسیر رضای الهی و اهل‌بیت(ع) است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به موضوعاتی که سبب حفظ انسان از شبهات دینی می‌شود بیان کرد: در حدیثی از اهل‌بیت(ع) آمده است که ولایت امیرالمؤمنین(ع) پناهگاه هست و هر کسی در آن  قرار بگیرد مصون می‌ماند.

فرحزاد با تأکید بر اینکه تا زمانی که در صراط امام علی(ع) هستیم عاقبت‌ به‌خیر می‌شویم ادامه داد: اگر در اتصال به منبع نور و خوبی‌ها که امیرالمومنین(ع) است همت داشته باشیم عاقبت به‌خیر می‌شویم، رسول خدا(ص) فرمودند اگر مردم بر محبت امیرالمومنین(ع) اجتماع داشتند خداوند  آتش جهنم را ایجاد نمی‌کرد.

وی عنوان کرد: اگر در مسیر حضرت علی(ع) باشیم امکان ندارد در  آتش جهنم بیفتیم، ولایت امیرالمومنین(ع) دژ محکمی است و اگر درجه محبت نسبت به این امام همام را بیشتر کنیم از آتش در امان هستیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به ارزش و اهمیت صلوت بر محمد و آل محمد(ص) تصریح کرد: در روایت داریم که حضرت ابراهیم(ع) به مقام دوستی خدا رسید که امام هادی(ع) فرمود همانا خدا حضرت ابراهیم(ع) را خلیل کرد چون زیاد صلوات می‌فرستاد.

فرحزاد افزود: اگر فرزند پیغمبر هم باشی و ولایت اهل بیت(ع) نداشته باشی عاقبت به‌خیر نمی‌شوی اتصال به ائمه(ع) بسیار مهم و با اهمیت است، گاهی زور ما به شیطان نمی‌رسد و باید از اهل بیت(ع) کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه یا علی(ع) یا زهرا(س) و یا حسین(ع) راه ارتباط با اهل بیت(ع) است و باید به اهل بیت(ع) التماس کرد، خاطرنشان کرد: امیرالمومنین(ع) فرمودند کسی از دام شیطان نجات پیدا نمی‌کند مگر کسانی که محکم به ما چنگ بزنند.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcb05bz.rhbw9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما