شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 78301
منبع : خبرگزاری فارس

تعریف پروژه‌های جدید عمرانی پیرامون حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: اراضی 48 هکتاری پردیسان در اختیار استان قم قرار گرفت تا با استفاده از ظرفیت این اراضی، 9 پروژه در اطراف حرم حضرت معصومه(س) تعریف شود.
تعریف پروژه‌های جدید عمرانی پیرامون حرم حضرت معصومه(س)
تعریف پروژه‌های جدید عمرانی پیرامون حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به پروژه‌های استان قم اظهار کرد: بهسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) از جمله پروژه‌های پیشنهادی اقتصاد مقاومتی استان برای سال جاری است.

وی ادامه داد: هم اکنون پیرامون حرم حضرت معصومه(س) شاهد نابسامانی و وجود پروژه‌های نیمه تمام هستیم که طی ماه‌های اخیر جلساتی برای تکمیل این پروژه‌ها برگزار شد، در این راستا اراضی 48 هکتاری پردیسان در اختیار استان قم قرار گرفت تا با استفاده از ظرفیت این اراضی، 9 پروژه در اطراف حرم حضرت معصومه(س) تعریف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: اراضی 48 هکتاری پردیسان اراضی مطلوبی هستند که از گذشته برای بازآفرینی بافت فرسوده شهر قم در نظر گرفته شده بودند و ما به دنبال آماده سازی این اراضی هستیم.

بهشتی توسعه آتی حرم حضرت معصومه(س) را از اراضی جنوبی دانست و تصریح کرد: یک سری پروژه‌ها در ضلع شرقی حرم مطهر ناتمام هستند که منظر خوبی ندارد.

وی ادامه داد: بدون ایجاد راه دسترسی برای دریاچه نمک از طریق قم، سرمایه گذار به سراغ استفاده از ظرفیت املاح این دریاچه و گردشگری در دریاچه نمک نمی‌رود و به دلیل جنس خاک در آن منطقه، احداث راه دسترسی برای دریاچه نمک از قم بودجه زیادی نیاز دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم خاطرنشان کرد: به دنبال رفع مشکلات پروژه تکمیل فرودگاه قم و رفع معارضین این پروژه هستیم، باید تلاش کنیم که وزارت راه و شهرسازی یک مدیرکل برای فرودگاه قم منصوب کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizpay.t1avu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما