دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : 78402
منبع : خبرگزاری تسنیم

نخستین دوره آموزشی مکالمه عربی ویژه عکاسان برگزار می‌شود

قم نيوز : مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم گفت: نخستین دوره آموزشی مکالمه عربی ویژه عکاسان برگزارمی شود که افراد علاقه‌مند ‌می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین به نشانی alarbaeen.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند.
نخستین دوره آموزشی مکالمه عربی ویژه عکاسان برگزار می‌شود
نخستین دوره آموزشی مکالمه عربی ویژه عکاسان برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز امیر حسامی نژاد اظهار داشت: نخستین دوره آموزشی مکالمه عربی ویژه عکاسان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره با همکاری کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین به به‌صورت آنلاین و رایگان برگزار می‌شود که نام‌نویسی از 11  خرداد به مدت یک هفته انجام می‌شود و افراد علاقه‌مند‌می توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین به نشانی alarbaeen.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به اهداف برگزاری نخستین دوره آموزشی مکالمه زبان عربی ویژه عکاسان تصریح کرد: سال گذشته پس از برگزاری از مراسم اربعین نخستین نشست تخصصی عکس اربعین را برگزار کردیم و مورد استقبال واقع شد و در آن جلسه از رئیس ستاد کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین درخواست کردیم که با توجه به اینکه عکاسانی که به عراق می‌روند درزمینهٔ زبان عربی ضعف دارند این دوره برگزار شود.

حسامی نژاد تصریح کرد: دوره آموزشی در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود که دوره مقدماتی به مدت 20 جلسه به‌صورت آنلاین خواهد بود و پس از موفقیت افراد در این دوره، مرحله تکمیلی ویژه عکاسان برگزار خواهد شد که  به‌صورت حضوری و امتحان آن آنلاین است و گواهی شرکت در کلاس اعطا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:انجمن عکس بسیج در دوره جدید اقدامات خوبی انجام داده است که ازجمله برگزاری نشست‌های تخصصی برای عکاسان قم و همچنین جمع‌آوری عکس‌های عکاسان قمی ازجمله آن است و قرار است نخستین کتاب عکس عکاسان اربعین چاپ شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauyn0.49naw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما