دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 7848

۸۹۷ دانش آموز قمی در جنگ تحمیلی شهید شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش از شهادت ۸۹۷ دانش آموز قمی در جنگ تحمیلی خبر داد.
۸۹۷ دانش آموز قمی در جنگ تحمیلی شهید شدند
به گزارش قم نیوز، حیدر رستمی در همایش تجلیل از جانبازان فرهنگی استان قم که قبل از ظهر دوشنبه در سالن سینما تربیت برگزار شد، اظهار داشت: جانبازان آموزش و پرورش نیز مانند سایر ارگان‌ها پیرو ولایت و ثابت قدم بوده و لبیک واقعی را به رهبر انقلاب گفته‌اند.

وی افزود: در آموزش و پرورش قم تعداد ۶۶۸ نفر جانباز و آزاده وجود دارد که در حاضر یا شاغل بوده یا بازنشسته هستند.

وی در ادامه اذعان داشت: از این تعداد ۱۲ نفر جانباز بالای ۷۰ درصد و ۴۱ نفر بالای ۵۰ درصد جانبازی هستند.

دبیر شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش در بخش دیگر از سخنان خود تصریح کرد: آموزش وپرورش استان در حال حاضر نیز تعداد ۴۰۰ نفر جانباز کمتر از ۲۵ درصد و ۲۱۲ نفر از این عزیزان نیز جانباز بالای ۲۵ درصد هستند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: آموزش وپرورش استان نیز تعداد ۷۸ نفر آزاده سرافراز دارد.

رستمی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تعداد ۶۳ نفر از کارکنان فرهنگی این سازمان نیز شهید شده اند، اظهار داشت: تعداد ۸۹۷ دانش آموز قمی در جبهه‌های جنگ شهید شده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: با تاکید مدیرکل آموزش وپرورش برنامه‌های برای خانواده‌های جانبازان برنامه ریزی شده است که در آینده نزدیک اجرائی می‌شود.

دبیر شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش قم تشکیل بانک اطلاعاتی با همکاری ستاد شاهد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس، ارتقای علمی فرزندان شاهد و ایثارگر را از برنامه‌های این ستاد عنوان کرد.

وی ابراز داشت: برگزاری اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس نیز از برنامه‌های این ستاد است که از ۲ سال پیش آغاز شده است و تاکنون تعداد ۱۲۰ نفر از جانبازان به زیارت مرقد امام رضا(ع) عزام شده‌اند و این اردو امسال نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdci.5ayct1avvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما