يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 78784
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق قم:

قبوض برق کشاورزان قمی با چهار ساعت خاموشی چاه آب رایگان می شود

قم نيوز : مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: میزان برق مصرفی کشاورزانی که در ساعات اوج مصرف برق، چهار ساعت چاه های آب را خاموش نمایند، در همان روز رایگان است.
قبوض برق کشاورزان قمی با چهار ساعت خاموشی چاه آب رایگان می شود
قبوض برق کشاورزان قمی با چهار ساعت خاموشی چاه آب رایگان می شود
به گزارش قم نیوز داود سلیمانیان روز یکشنبه افزود: ساعت اوج مصرف برق چهار ساعت و بین ساعت ۱۲ تا ۱۶ است که کشاورزان باید در این فاصله زمانی، برق چاه‌های آب را خاموش نمایند.

وی اضافه کرد: این طرح از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریورماه اجرا می‌شود و کشاورزان داوطلب می‌توانند برای عقد تفاهم نامه همکاری به شرکت توزیع نیروی برق مراجعه و یا از طریق پایگاه اطلاع رسانی این اداره اقدام به پر کردن فرم‌های مربوطه نمایند.

وی بیان کرد: اگر کشاورزان در طول این ۹۰ روز، برق چاه‌های آب را در چهار ساعت مذکور طی ۳۰ روز متوالی قطع نمایند، پاداش دیگری نیز به آنها اختصاص داده می‌شود که در قبوض برق اعمال خواهد شد.

سلیمانیان ادامه داد: بر اساس طرح دیگری، اگر کشاورزان هفت روز از یک ماه را بر اساس تفاهم نامه عمل نمایند، پاداش ویژه طرح را دریافت می‌کنند که در قبض برق آنها اعمال می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه قطع برق از راه دور ویژه چاه‌های آب کشاورزی، گفت: با راه اندازی این سامانه امکان قطع برق چاه‌های آب در ساعت‌های اوج مصرف برق از طریق شرکت برق ممکن شده است.

وی با بیان اینکه ۹۶۰ چاه کشاورزی در قم فعال است، افزود: تاکنون ۴۹۰ کشاورز با شرکت توزیع نیروی برق تفاهم نامه امضا نموده‌اند تا برق چاه‌های آب کشاورزی را بین ساعت ۱۲ تا ۱۶ خاموش نمایند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال تشویقی در قبوض مشترکان اداری، کشاورزی و صنعتی اعمال شد که با توجه به حجم انعقاد تفاهم نامه‌ها، پیش بینی می‌شود این مبلغ در سال جاری تا حدود ۸۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

در حال حاضر حدود ۵۶۰ هزار مشترک برق در قم فعال است و ۱۲.۵۵ درصد برق قم در بخش کشاورزی، ۲۸.۸۸ درصد در بخش صنعت، ۳۶.۵۵ درصد در بخش خانگی، ۱۰.۴ درصد در بخش عمومی، ۹.۷۸ درصد سایر مصارف و ۱.۸۳ در بخش روشنایی معابر مصرف می‌شود.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcdo505.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما