پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : 788
فرمانده ‌انتظامی ‌قم اعلام کرد:

9 نفر از سوداگران مرگ طی سال جاری در قم اعدام شدند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم از اعدام 9 تن از قاچاقچیان مواد مخدر، در طول شش ماه نخست سال جاری خبر داد.
9 نفر از سوداگران مرگ طی سال جاری در قم اعدام شدند
به گزارش قم نیوز، مهدی توکلی امروز با اشاره به اقتدار نیروی انتظامی اظهار داشت: پلیس یک نهاد مقتدر است و اقتدار یعنی اظهار اراده‌ جامعه، به این معنا که تمام فعالیت‌های نیروی انتظامی به نمایندگی از مردم و با رضایت‌ آنها است.

وی با بیان اینکه اقتدار پلیس برای مردم است و نیروی انتظامی همیشه در خدمت مردم بوده است، اعلام کرد: پلیس خدمتگزار مردم است اما با متخلفین جامعه، هنجارشکنان و افرادی که می‌خواهند در مسیر مجرمانه قدم بردارند، برخورد خواهد کرد و اعدام نه نفر از قاچاقچیان مواد مخدر گواه بر این موضوع است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم در ادامه از امحای بخشی از انواع مواد مخدر کشف شده در شش ماهه‌ نخست سال جاری خبر داد و گفت: در رابطه با مبارزه با مواد مخدر بیش از چهار هزار نفر دستگیر شدند که به مراجع قانون تحویل داده‌ شده‌اند.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مواد کشف شده از راه‌های ارتباطی استان به دست آمده است، اظهار داشت: قم یک چهارراه مواصلاتی است و قاچاقچیان از این مسیر برای انتقال مواد مخدر استفاده می‌کنند.

توکلی استفاده از آموزه‌های دینی را راهکاری جدید برای دستیابی به آرمان‌های یک جامعه‌ ایمن دانست و گفت: با استفاده از این آموزه‌ها، می‌توان راه سعادت در دنیا و آخرت را پیمود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم جامعه‌ عاری از مواد مخدر را، جامعه‌ای دارای امنیت کامل دانست و افزود: با گذشت سه دهه از انقلاب، هنوز موفق به رفع مشکل مواد مخدر نشده‌ایم اما دستاوردهای زیادی را در این زمینه کسب کرده‌ایم و موفقیت بیشتر در زمینه مبارزه با مواد مخدر منوط به همکاری مردم است.

وی با بیان اینکه اکثر برنامه‌های هفته‌ نیروی انتظامی، تعاملی بوده و سعی در ایجاد ارتباط با مردم داشته است، اظهار کرد: امنیت نتیجه یک کار گروهی در سطح جامعه است و پلیس تنها حافظ و پاسدار امنیت ایجاد شده در جامعه است و وظیفه‌ تولید امنیت بر دوش خود مردم است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcgr79u4ak97.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما