پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 7887
توکلی بینا خبر داد:

دو شبکه آب بهداشتی و آب شیرین در جمکران

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص تامین آب آشامیدنی و بهداشتی مسجد مقدس جمکران، گفت: مشکلی در تامین آب مورد نیاز زائران این مکان مقدس نداریم.
دو شبکه آب بهداشتی و آب شیرین در جمکران
به گزارش قم نیوز، عبدالحمید توکلی بینا با اشاره به فراهم آوردن رفاه زائران مسجد جمکران اظهار کرد: با توجه به اینکه آب سرشاخه‌های دز چند روز قطع بود، تمهیدات لازم را انجام داده و آب سه روز هست که وصل شده است.

وی افزود: دبی آب را در شبکه افزایش داده و الان EC بالایی که در شبکه داشتیم کاهش پیدا کرده و EC کل شبکه به ویژه جمکران بهبود یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم تصریح کرد: ظرفیت ذخیره آب را بالا بردیم و چون پیک مصرفی از ظهر نیمه شعبان تا نیمه شب نیمه شعبان بالاست پس آن را هم کنترل کردیم تا فشار شبکه در مسجد جمکران تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) از اذان مغرب و دقایق بعد از اذان را با فشار مناسب پاسخ دهیم.

وی در مورد انتقال فاضلاب دفع شده در مسجد جمکران گفت: تلمبه خانه فاضلاب جمکران و تمهیدات اضطراری از لجستیک تا گروه‌های فنی آماده است.

توکلی بینا ابراز داشت: تیم برق و مکانیک و حوادث آب و فاضلاب در مقر ستاد مستقر هستند تا حوادث احتمالی را رفع کنند.

وی خاطرنشان کرد: دو شبکه آب در مسجد مقدس جمکران است که یکی آب بهداشتی و دیگری آب شیرین است که سال قبل در ۶ نقطه جمکران انشعاب دادیم و مشکلی در ورودی آب به مسجد نداریم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.wbzurhbwziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما