چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 79403
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرکل سیاسی استانداری: 

استان قم آمادگی برگزاری انتخابات تمام مکانیزه را دارد

قم نيوز : مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قم گفت: این استان با برخورداری از زیرساخت های لازم در بخش تجهیزات و نیروی انسانی، آماده برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در اسفندماه سال جاریست.
استان قم آمادگی برگزاری انتخابات تمام مکانیزه را دارد
استان قم آمادگی برگزاری انتخابات تمام مکانیزه را دارد
به گزارش قم نیوز مرتضی بابایی بیان کرد: این پیشنهاد را به شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور ارائه کردیم تا در صورت موافقت، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قم بر اساس چارچوب های قانونی به صورت مکانیزه برگزار شود.

وی افزود: در نهایت به عنوان مجریان قانون، هر آنچه را که نهادهای بالادستی صلاح بدانند اجرا خواهیم کرد و در این زمینه پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم بر اساس جدول فعالیت ستاد انتخابات کشور، مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند؛ آرا مردم حق الناس است و به همین خاطر مجریان انتخابات در سراسر کشور و از جمله در استان قم تلاش خواهند کرد تا انتخابات به هر ۲ صورت دستی و مکانیزه در نهایت صحت و سلامت برگزار شود.

بابایی با اشاره به اینکه انتخابات نماد اصیل مردم سالاری نظام اسلامی است، تاکید کرد: تلاش می کنیم نقاط ضعف دوره های قبل را شناسایی و برطرف و همچنین نقاط قوت را تقویت کنیم تا شاهد برگزاری انتخاباتی قانون مند و باشکوه در قم باشیم.

وی همچنین گفت: فعالیت کمیته های ستاد انتخابات استان با ابلاغ احکام اعضا و تشکیل جلسات کارشناسی، آغاز شده است و این روند تا پایان فرآیند برگزاری انتخابات ادامه می یابد.

بر اساس احکام صادر شده از سوی استاندار قم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری نیز به عنوان دبیر ستاد انتخابات تعیین شدند و اعضای ۶ کمیته امنیتی و انتظامی، پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و تبلیغات و همچنین حراست و استعلامات در این رابطه کار خود را آغاز کردند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcc10qm.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما