يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 79534
منبع : خبرگزاری فارس

شروع پرقدرت واليباليست‌هاي قم براي قهرماني ايران

قم نيوز : واليباليست‌هاي مستعد استان قم در شروع رقابت خود براي گرفتن جايگاه نخست فصل 1398 واليبال قهرماني نوجوانان ايران از سد ميزبان گذشتند.
شروع پرقدرت واليباليست‌هاي قم براي قهرماني ايران
شروع پرقدرت واليباليست‌هاي قم براي قهرماني ايران
به گزارش قم نیوز رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان ایران در حالی آغاز شد که تیم نوجوانان استان قم متشکل از ۱۴ والیبالیست راهی این پیکارها شده و در گروهی دشوار با حضور تیم‌های مطرح و مدعی برای کسب مقام قهرمانی این دوره از پیکارها به میدان می‌رود.

این در حالی است که فدراسیون والیبال میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور را به هیأت‌ والیبال استان سمنان سپرده و این پیکارها در شهر دامغان برگزار می‌شود، مسابقاتی که در آن تیم هیأت‌ والیبال قم با تیم‌های سمنان، خراسان‌شمالی، سیستان و بلوچستان، یزد و اردبیل هم‌گروه شده است.

در ترکیب نهایی تیم نوجوانان هیأت‌ والیبال قم مقتصدی و باقریان به عنوان پاسور، زرقان‌وطن، شعبان‌زاده و خسروی به عنوان سرعتی دفاع وسط،، جمشیدی، حمیدی، کتاب‌دار، هوشنگی و مرادگنجه به عنوان قدرتی دریافت کننده، برقعی و نوروزی به عنوان لیبرو یا بازیکن آزاد و فیلو در کنار هاشمی به عنوان قطر پاسور اعزام شده‌اند.

والیبالیست های نوجوان استان قم دار شرایطی راهی رقابت‌های قهرمانی کشور در دامغان شده‌اند که این مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال در دسته‌های برتر، اول، دوم و سوم برگزار می‌شود و نوجوانان قم در دسته سوم کشور حضور دارند و برای صعود به دسته دوم تلاش می‌کنند.

استعدادهای آینده‌ساز والیبال قم که برای حضور موفق در این مسابقات اردوهای مختلف و بازی‌های تدارکاتی در قم و شهرهای دیگر را پشت‌سر گذاشته‌اند، در نخستین مسابقه خود از دوره جدید والیبال قهرمانی نوجوانان ایران به مصاف تیم میزبان یعنی سمنان رفتند و با برتری سه بر یک میدان را ترک کردند تا شروع موفقی برای کسب مقام قهرمانی داشته باشند.

تیم نوجوانان هیأت‌ والیبال قم در این مسابقه ست‌های دوم، سوم و چهارم را با حساب 25 بر 12، 25 بر 18 و 25 بر 20 به نفع خود تمام کردند و ست نخست را با نتیجه 30 بر 28 مغلوب شدند تا در مجموع با نتیجه سه بر یک حریف را شکست داده و سه امتیاز با ارزش از نخستین مسابقه خود بگیرند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkmnq.23nwxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما