دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 79554
منبع : خبرگزاری فارس

ستادبزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه در قم تشکیل شد

قم نيوز : مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم گفت: در آستانه فرا رسیدن سالروز اقامه نخستین نمازجمعه در کشور، ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نمازجمعه در قم تشکیل شد.
ستادبزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه در قم تشکیل شد
ستادبزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه در قم تشکیل شد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان با اشاره به فرارسیدن پنجم مرداد سالروز چهلمین سال اقامه نخستنی نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره) و به امامت مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی گفت: نماز جمعه بعد از انقلاب در قم و تهران از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است و نهاد نماز جمعه قم برای برگزاری برنامه ها و مراسم‌های مختلف در این زمینه برای آشنایی نسل جوان انقلاب با نماز جمعه و فلسفه والای برپایی آن پیش بینی های لازم را داشته است.

مسؤول نهاد نماز جمعه قم برگزاری جلسات هماهنگی و توجیهی با حضور ائمه جمعه در ستادهای نماز جمعه کهک، فردو، جعفریه، حاجی آباد، خلجستان، سلفچگان و قم و ابلاغ احکام دبیران برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سال برپایی در این شهرها را از جمله اقدامات انجام شده دانست.

وی تاکید کرد: امیدواریم نهادها و دستگاههای مختلف استان قم اهتمام جدی در زمینه همکاری با ستادهای نمازجمعه داشته و گام‌های بلندی در زمینه تقویت این رکن رکین اسلام و انقلاب بردارند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjxiea.uqehizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما