سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 80241
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
خاطره زیبا از حجاب

رفتار دلنشین معلمی که دختران بسیاری را به سوی حجاب کشاند

قم نيوز : در دوران ابتدایی، چادرم را می‌بوسیدم و آن را روی میز می‌گذاشتم، بدون آن که بحث ما حجاب و عفاف باشد. دانش‌آموزی علت را جویا شد؛ گفتم چادرم است و آن را دوست دارم. این نشان حضرت زهرا(س) است.
رفتار دلنشین معلمی که دختران بسیاری را به سوی حجاب کشاند
رفتار دلنشین معلمی که دختران بسیاری را به سوی حجاب کشاند
به گزارش قم نیوز «خانم مازارچی» از استادان حوزه و دانشگاه، در نشست عمومی اخلاق با موضوع عفاف و حجاب، که در مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدای قم برگزار شد، با بیان این که هر فردی در زندگی با مسائل گوناگون روبه‌رو می‌شود، گفت: رفتار فرد در شرایط مختلف، نشان‌دهنده طرز فکر اوست. طرز فکر شما، شیوه زندگی شما را درست می‌کند. در بحث حجاب و عفاف، اگر اصول و اساس آن را بدانید، همیشه آن را مقدس خواهید دانست و نوبت به صدور حجاب توسط شما به دنیای اطرافتان می‌رسد.

وی ضمن بیان خاطره‌ای از بحث عفاف و حجاب عنوان کرد: در دوران ابتدایی، چادرم را می‌بوسیدم و آن را روی میز می‌گذاشتم، بدون آن که بحث ما حجاب و عفاف باشد. دانش‌آموزی علت را جویا شد؛ گفتم چادرم است و آن را دوست دارم. این نشان حضرت زهرا(س) است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: پس از مدت‌ها مادر آن دانش‌آموز سراغم آمد و گفت: دخترم با تقلید از رفتار شما، حجاب را در فامیل ما ترویج کرد.

وی یادآور شد: برای صدور عفاف و حجاب باید علاقه خود را با دقت در رفتار و گفتار داشته باشیم. مادری که چادرش را بی‌نظم گوشه‌ای می‌اندازد و می‌گوید از گرما خفه شدم و زیبایی چادر را نشان نمی‌دهد، نمی‌تواند فرزند خود را به چادر علاقه‌مند کند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcezw8v.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما