شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 8031

در تفنگ و تپانچه بادی مدعی قهرمانی کشور هستیم

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تیراندازی استان قم گفت: مدعی قهرمانی در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی هستیم و بهترین تیراندازان قمی را روانه رقابت‌های قهرمانی کشور می‌کنیم.
در تفنگ و تپانچه بادی مدعی قهرمانی کشور هستیم
به گزارش قم نیوز، حسین مهره‌ساز اظهار کرد: بعد از اعزام تیم هیئت تیراندازی قم به مرحله نخست رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور در آغاز فصل جدید این مسابقات، اکنون تیراندازان قم در بخش پسران آماده اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور هستند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی کشورمان از این هفته رقابت‌های تیراندازی قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان پسر کشور برگزار می‌شود و به همین خاطر تیمی آماده را روانه این دوره از رقابت‌ها خواهیم کرد.

رییس هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به وضعیت این رشته ورزشی در قم،‌ تصریح کرد:‌ با برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارتقای سطح داوران و مربیان این رشته و همچنین برپایی دوره‌های استعدادیابی در بین علاقمندان به این رشته از رده‌های سنی پایه، کارهای خوبی در تیراندازی قم انجام شده است.

وی یادآور شد: قم در تیراندازی و در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی ورزشکاران مستعدی دارد و امسال با تکیه بر توانمندی نفرات بومی تیمی قوی را روانه رقابت‌های لیگ دسته اول کشور همچنین قهرمانی کشور می‌کنیم.

مهره‌ساز در ادامه با بیان اینکه از سوی فدراسیون تیراندازی کشورمان، هیئت تیراندازی استان قزوین میزبان ‌رقابت‌های کشوری تیر‌اندازی شد،‌ ابراز داشت: در آستانه رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور،‌ تیراندازان قم در اردوی آماده سازی به سر می‌برند.

وی عنوان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط فدراسیون تیراندازی کشورمان، این دوره از رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور از روز دوشنبه هفته جاری یعنی بیست و ششم تیر ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

رییس هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد:‌ این در شرایطی است که در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور در شهر قزوین،‌ مسابقات در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در قزوین برگزار می‌شود.

مهره‌ساز خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیراندازانی از هیئت‌های تیراندازی سراسر کشور حضور دارند که پیش بینی می‌شود حدود ۳۵۰ تیرانداز برای شرکت در رقابت‌های کشوری تیراندازی در قزوین به رقابت با یکدیگر بپردازند.

رییس هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به آمادگی کامل اعزامی این هیئت به نمایندگی از قم برای میزبانی رقابت‌های کشوری تیراندازی تصریح کرد: شرایط خوبی برای موفقیت این تیم در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور در قزوین مهیا شده است.

وی در پایان یادآور شد: این دوره از پیکارهای تیراندازی قهرمانی کشور در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی از دو روز دیگر در مجموعه ورزشی غدیر شهر قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.s0j2yt0zfa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما