چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : 3805
در رشته تپانچه بادی صورت گرفت؛

دعوت تیرانداز قمی به تیم ملی

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تیراندازی استان قم از دعوت تیرانداز قمی به اردوی تیم ملی تیراندازی نوجوانان کشورمان خبر داد.
دعوت تیرانداز قمی به تیم ملی
به گزارش قم نیوز، حسین مهره‌ساز امروز بیان کرد: قرار است اردوی استعدادیابی تیم ملی تیراندازی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به منظور شناخت تیراندازان مستعد کشور، به زودی برگزار شود که به همین منظور تیرانداز قمی نیز انتخاب شده است.

وی ادامه داد: نخستین مرحله اردوی استعدادیابی فدراسیون تیراندازی با حضور تیراندازان پسر در دو رشته در بهمن ماه برگزار می‌شود و در آن یکی از تیراندازان آینده دار قمی نیز حضور خواهد داشت.

رییس هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به تعداد تیراندازان حاضر در این اردوی استعدادیابی، بیان کرد: در این اردو ۱۸ تیرانداز از استان‌های مختلف حضور دارند که در رشته‌های تیراندازی با تفنگ بادی و تیراندازی با تپانچه بادی زیر نظر مربیان فدراسیون تمرین خواهند کرد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این اردو خاطرنشان کرد: بدین ترتیب تیراندازان هر دو رشته تفنگ و تپانچه از چهاردهم بهمن ماه سال جاری به مدت یک هفته در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران حضور خواهند یافت.

مهره ساز بیان کرد: محمد مهره‌ساز تیرانداز دعوت شده قمی به اردوی استعدادیابی تیم ملی تیراندازی رده سنی نوجوانان استان در رشته تپانچه بادی با رقبای خود پیکار خواهد کرد و امیدواریم همانند رقابت‌های قهرمانی کشور بتواند توانمندی خود را به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به درخشش مهره‌ساز در مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور، ابراز داشت: مسابقات تیراندازی قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور مرداد ماه امسال به میزبانی هیئت تیراندازی استان آذربایجان شرقی برگزار شد که در این مسابقات مهره‌ساز یکی از تیراندازان موفق تیم اعزامی هیئت قم بود.

رییس هیئت تیراندازی استان قم عنوان کرد: مهره ساز در رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته تپانچه بادی در جدال با تیراندازان مدعی از استان‌های مختلف در حالی که برای نخستین بار در چنین رقابت مهم و معتبری شرکت کرده بود، با شایستگی به مقام چهارم کشور دست یافت.

وی تصریح کرد: در حین برگزاری همین رقابت‌ها بود که عملکرد قابل قبول محمد مهره‌ساز تیرانداز جوان و شایسته قم به شدت مورد توجه لازو سوچک سرمربی مطرح تیم ملی تیراندازی کشورمان قرار گرفت و این مهم مقدمه دعوت مهره ساز به تیم ملی شد.

مهره ساز در ادامه به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و یاد آور شد: تیم تیراندازی هیئت قم در مسابقات این فصل با ترکیبی از نفرات بومی که بیشتر آنها جوانان خوش آتیه تیراندازی بودند نتایج خوبی کسب کرد.

رییس هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: تیم قم با تکیه بر استعداد و توانمندی تیراندازان جوان قمی در پایان رقابت‌ هفت تیم مدعی در لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور موفق به کسب رتبه چهارم شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.vnxt23n6mftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما