شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : 8036

پروژه مونوریل متعلق به هیچ جریانی نیست

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم بیان کرد: پروژه مونوریل متعلق به هیچ جریانی نیست و خدمتی به مردم است.
پروژه مونوریل متعلق به هیچ جریانی نیست
به گزارش قم نیوز، سید رضا دهناد امروز با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی استان در حال اجراست اظهار کرد: بخشی از پروژه‌ها مثل احداث بیمارستان و مدارس از محل اعتبارات استانی احداث می‌شوند.

وی بخش دیگری از پروژه‌های استان را مصوبات سفر رهبری دانست و تصریح کرد: برخی دیگر از پروژه‌های استان ملی و کشوری است که با جدیت در حال اجراست.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با تاکید بر اینکه بخشی از پروژه‌های استان تبدیل به پروژه‌های مهر ماندگار شده است خاطر نشان کرد: پروژه‌های مهر ماندگار اهمیت بسیاری دارند و از نظر منابع مالی، اعتبارات بیشتری را طلب می‌کنند.

دهناد اضافه کرد: پروژه‌های مونوریل، بیمارستان فرقانی، تالار مرکزی شهر و جاده قم - گرمسار بخشی از پروژه‌های مهر ماندگار استان است که با جدیت اجرا می‌شود و ان‌شاءالله تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از پروژه مونوریل اجرا شد اظهار کرد: تعجب می‌کنم چرا نسبت به پروژه‌ای که به اجرا رسیده و هزینه‌های بسیاری صرف شده انتقاد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با تاکید بر اینکه برخی از انتقادات قبل از اینکه مشکل مردم و پروژه را حل کند به نظر می‌رسد مشکل مسائل سیاسی برخی افراد را می‌خواهد حل کند تصریح کرد: تعجب می‌کنم از مخالفت برخی افراد که در مدیریت شهری هستند و در حالی که باید به دنبال خدمات‌دهی به مردم باشند، مخالفت می‌کنند.

دهناد با اشاره به اینکه هزینه پروژه مونوریل هیچ ارتباطی به اعتبارات استانی ندارد و هدیه دولت بوده است اضافه کرد: مردم قم اجازه نخواهند داد پروژه مونوریل متوقف شود و اراده دولت نیز بر اجرای سریع آن است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه مونوریل با جدیت دنبال می‌شود و دولت اعتبار آن را تامین کرده است اظهار کرد: پروژه مونوریل متعلق به هیچ جریانی نیست و خدمتی به مردم است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با اشاره به اینکه اکنون در زمینه حمل و نقل عمومی ارزان قیمت برای مردم مشکل داریم تصریح کرد: اگر پروژه مونوریل اجرا شود بسیاری از مشکلات حمل و نقل ترافیکی حل خواهد شد.

دهناد با تاکید بر اینکه مردم قم بهره‌بردار اصلی از پروژه مونوریل خواهند بود اضافه کرد: هیچ فردی حق ندارد مانع رفاه مردم شود و مونوریل خواست دولت نیست، بلکه خواست مردم استان است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.pavct1auqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمدرضا
از مسولین تقاضا داریم اگر واقعا قراراست مونوریل را به اتمام برسانندسریع تر کار کنند.