پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 80371
منبع : خبرگزاری فارس

۸ جودوکار قم در اردوی مسابقات آسيایی و جهانی

قم نيوز : هشت تن از افتخارآفرينان و مدال‌آوران جودو قم در پيكارهاي كاتا جودو قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي، از سوي كادر فني به اردوي آماده‌سازي دعوت شدند.
۸ جودوکار قم در اردوی مسابقات آسيایی و جهانی
۸ جودوکار قم در اردوی مسابقات آسيایی و جهانی
به گزارش قم نیوز کمتر از یک ماه بعد از برگزاری پیکارهای کاتا جودو قهرمانی کشور و گزینشی تیم‌ ملی نوبت به تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی رسید و کادر فنی از برترین‌های این مسابقات در حالی دعوت کرد که هشت نفر آنها ورزشکاران شاخص کاتای استان قم هستند.

اردوی جدید تیم ملی کاتا جودو برای دو اعزام مهم برون‌مرزی تشکیل شده، ابتدا تیم ملی به مسابقات 2019 قهرمانی آسیا اعزام می‌شود و سپس در پیکارهای جهانی این رشته به میدان می‌رود، اردویی که قمی‌ها در چهار فرم به دنبال کسب سهمیه تیم ملی برای دو اعزام پیش‌رو تلاش می‌کنند.

تهران میزبان اردوی تیم ملی کاتا جودو است و در فرم ناگه نوکاتا بشارتی و قاسم‌لو، در فرم کاتامه نوکاتا عظیمی و رضایی، در فرم کیمه نوکاتا میرسپاسی و احسن و در فرم گوشین جوتسو محمدحسن سالاری و محمد رضا صحرایی نفرات قمی حاضر در این اردو محسوب می‌شوند.

ملی‌پوشان کاتا جودو قم در شرایطی به اردوی تیم ملی می‌روند که در ترکیب یک تیم 14 نفره تیر ماه امسال در رقابت‌های کاتای قهرمانی کشور به میدان رفتند و با کسب مدال‌های رنگارنگ و درخشش در این پیکارها تیم قم را بالاتر از دیگر رقبای خود روی سکوی نخست کاتای کشور جای دادند.

سهم تیم اعزامی هیات قم از این مسابقات کسب سه نشان طلا، یک نقره و دو برنز بود و بدین‌ترتیب قم در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم هیأت‌ مازندران با دو نشان طلا، یک نقره و یک نشان برنز روی سکوی دوم ایستاد و تیم اصفهان میزبان مسابقات با دو مدال طلا و دو برنز به مقام سوم دست یافت، در حالی که با کسب این عنوان قهرمانی سال 1397 قم در کاتا جودوی ایران تکرار شد و قم به روند پیشرفت خود در این رشته ادامه داد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizpav.t1auy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما