شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : 80445
منبع : خبرگزاری فارس

سقوط سوهان قم

قم نيوز : شكست در پنجمين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور موجب سقوط جايگاه سوهان محمد سيماي قم در جدول رده‌بندي اين فصل ليگ برتر شد.
سقوط سوهان قم
سقوط سوهان قم
به گزارش قم نیوز فوتسالیست‌های تیم محمد سیمای قم در پنجمین هفته از نیم‌فصل نخست رقابت‌های فصل 1398 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل یکی از تیم‌های نه چندان مطرح فوتسال ایران تن به شکستی غیر منتظره داد تا جایگاه رده‌بندی این تیم سقوط کند.

بعد از شکست تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در میهمانی هفته نخست لیگ برتر مقابل تیم مقاومت البرز، این تیم سه هفته مقابل حریفان خود نتایج خوبی کسب کرده بود ولی شاگردان سیدمهدی غیاثی در هفته پنجم بار دیگر طعم تلخ شکست را چشیدند تا دو پله در جدول رده‌بندی نزول کنند.

تیم محمد سیمای قم در هفته پنجم از بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سومین بازی خارج از خانه خود برابر اهورا بهبهان به میدان رفت ولی با نتیجه نزدیک دو بر یک شکست خورد تا به دومین باخت خود رد بازی‌های این فصل رضایت داده و بدین‌ترتیب از جایگاه چهارم به مکان ششم جدول نقل مکان کند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما در این دیدار روح‌الله ایثاری و ناصر اطمینان دو بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت اما سایر مهره‌های این تیم نیز نتوانستند مانع شکست نماینده فوتسال قم شوند تا از سه بازی خارج از خانه دو باخت در کارنامه سوهانی‌ها به ثبت برسد.

فوتسالیست‌های تیم محمد سیمای قم صرف‌نظر از دو باختی که در میهمانی تیم‌های مقاومت البرز و اهورا بهبهان متحمل شده‌اند، با دو پیروزی در هفته‌های دوم و سوم برابر تیم‌های لبنیات ارژن فارس و شاهین کرمانشاه و یک تساوی در بازی خانگی هفته چهارم مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان هم اکنون با هفت امتیاز تیم رده ششم جدول هستند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فوتسال ایران، دیدارهای هفته ششم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه یازدهم مرداد ماه برگزار می‌شود و تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دیداری خانگی از ساعت 18 برابر قمی‌های علاقمند به فوتسال پذیرای تیم ستارگان ورامین است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcamyna.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما