دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : 80536
منبع : خبرگزاری فارس

قم ميزبان برترين‌هاي بدمينتون ايران

قم نيوز : دبير هيات بدمينتون استان قم گفت: چهره‌هاي شاخص بدمينتون ايران روزهاي پاياني هفته جاري براي كسب عناوين برتر كشور در قم به رقابت مي‌پردازند.
قم ميزبان برترين‌هاي بدمينتون ايران
قم ميزبان برترين‌هاي بدمينتون ايران
به گزارش قم نیوز علی فرجی امروز اظهار کرد: طبق تقویم سال 1398 فدراسیون بدمینتون این دومین مرحله رقابت‌های رنکینگ بدمینتون مردان ایران است که در رده سنی بزرگسالان با حضور چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف در قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نخستین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون کشور اردیبهشت ماه امسال در اراک برگزار شده و دومین مرحله آن روزهای نهم تا یازدهم مرداد ماه به میزبانی هیات بدمینتون استان قم در تالار بدمینتون زنده‌یاد حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد.

دبیر هیات بدمینتون استان قم افزود: دومین مرحله این مسابقات با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره بدمینتون‌باز فقید قم زنده‌یاد حامد فرهمند موحد که در دوران حیات خود یکی از قهرمانان کشور و یکی از چهره‌های با اخلاق این رشته بود، با حضور 150 بدمینتون‌باز از استان‌های سراسر کشور در قم به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه تیم‌ها تا عصر هشتم مرداد ماه وارد قم می‌شوند، یاد آور شد: سالن برگزاری مسابقات با امکان برگزاری چهار مسابقه همزمان، از هر نظر برای رفاه ورزشکاران و تیم‌های شرکت کننده و همچنین برگزاری با کیفیت رقابت‌ها به بهترین شکل ممکن تجهیز شده و طبق هماهنگی با صدا و سیمای مرکز قم، روز پایانی آن جمعه یازدهم مرداد ماه به صورت زنده پخش خواهد شد.

فرجی با بیان اینکه رئیس فدراسیون بدمینتون و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز از نزدیک این رقابت‌ها را نظاره می‌کنند، بیان کرد: 25 داور حرفه‌ای این رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند و قم به عنوان میزبان 10 بدمینتون‌باز در این دوره از مسابقات به مصاف رقبا خواهد فرستاد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رقابت‌های سال 1398 رنکینگ بدمینتون ایران نخستین میزبانی این هیات ورزشی از یک رقابت رسمی کشوری در سال جاری به شمار می‌رود، ابراز کرد: هدف ما این است که میزبانی‌های بیشتری از رویدادهای داخلی داشته و آمادگی خود را حتی برای مسابقات بین‌المللی این رشته به نمایش بگذاریم تا از این طریق اقبال عمومی به بدمینتون افزایش یافته و توانمندی قم در این رشته را نیز بیشتر نشان دهیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb0sbw.rhbgfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما