سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 80557
منبع : خبرگزاری فارس

نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» در قم اجرا می‌شود

قم نيوز : کارگردان نمایش ویروس در سرزمین سلامت از اجرای این نمایش تا روز نهم مرداد ماه در قم خبر داد.
نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» در قم اجرا می‌شود
نمایش «ویروس در سرزمین سلامت» در قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز حسین فدایی حسین با اشاره به اجرای نمایش ویروس در سرزمین سلامت اظهار کرد: نویسنده این نمایش دیوید رود است و ترجمه، طراحی و کارگردانی آن را بنده بر عهده دارم و حوزه هنری استان قم تهیه‌کننده نمایش است.
وی خاطرنشان کرد: بازیگران این نمایش هنرجویان دوره بازیگری حوزه هنری استان قم هستند و حامد جهانبخش آهنگ‌ساز، حسین میرعلایی دستیار کارگردان، احمد سلیمانی مدیر تولید، لیلا کوتابادی طراح لباس، محمدرضا آزاد طراح نور و مرتضی عقیقی روابط عمومی و مدیر تبلیغات این نمایش هستند.
کارگردان نمایش ویروس در سرزمین سلامت با اشاره به بازیگران این نمایش گفت: علی صدیق، شمیم احمدی، نرگس ملیحی، میلاد قره داغی، منصوره اسدی، زینب مرادی، الهام محمودی، علی صبوری، محمد حیدری، عباس جلالی‌پور و حدیث صابری در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی به محورهای موضوعی این نمایش اشاره کرد و گفت: موضوع نمایش درباره سلامتی است. ویروسی وارد شهر سلامتی می‌شود و به آلوده کردن مردم می‌پردازد و اهالی شهر با کمک تماشاگران ویروس را از شهر بیرون می‌کنند.
فدایی حسین خاطرنشان کرد: این نمایش اهمیت سلامتی را یادآور می‌شود و اینکه باید همیشه برای مقابله با ویروس‌ها آمادگی داشته باشیم و بتوانیم خود را سلامت نگاه داریم.

وی از اجرای نمایش ویروس در سرزمین سلامت تا روز چهارشنبه 9 مرداد ماه هر شب ساعت 19 در خانه نمایش واقع در بلوار غدیر خبر داد و افزود: مخاطب اصلی این نمایش گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان هستند. از جمله کسانی که در اجرای این نمایش همکاری داشتند می‌توان به محمد سعادتمند، راحله آذری و مرتضی مصطفی زاده اشاره کرد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcefn8v.jh87ni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما