سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : 80590
منبع : خبرگزاری تسنیم

تصویب 69 طرح اشتغال‌‌زایی با اشتغال 535 نفر برای روستاهای بخش مرکزی قم

قم نيوز : استاندار قم گفت: ۶۹ طرح اشتغال‌زایی برای اشتغال روستاهای بخش مرکزی قم به مبلغ ۵۰۹ میلیارد ریال تصویب‌ شده که برای ۵۳۵ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.
تصویب ۶۹ طرح اشتغال‌‌زایی با اشتغال ۵۳۵ نفر برای روستاهای بخش مرکزی قم
تصویب ۶۹ طرح اشتغال‌‌زایی با اشتغال ۵۳۵ نفر برای روستاهای بخش مرکزی قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در شانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای اداری شهرستان که در حسینیه فاطمه الزهرا(س) شهر قنوات بخش مرکزی برگزار شد اظهار داشت: امروز توفیق پیدا کردیم از پروژه‌های مبارک‌آباد و اسلام‌آباد و مجتمع دامپروری بخش قنوات بازدید داشته باشیم.

استاندار قم با تأکید بر اینکه باید مصوبات این جلسه با جدیت دنبال شود، افزود: مسائل و مشکلات مطرح‌ شده از سوی مسئولان بخش مرکزی باید در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تعریف شود تا تمام برنامه‌ریزی‌ها بر اساس آن صورت بگیرد.

وی افزود: مطالبی که امام‌جمعه شهر قنوات مطرح کردند بخشی را می‌توان به‌عنوان مصوبه بخش مرکزی قول داد و عملیاتی کرد، بخشی از این مطالب هم نیازمند مطالعه و تأمل بیشتری است که به مرور زمان و انجام کارهای کارشناسی انجام خواهد گرفت.

وی درباره مشکلات روکش آسفالت قم- قنوات گفت: از اداره کل راهداری خواستاریم تا انجام آن را در دستور کار قرار داده، پیگیری و عملیاتی کند.

سرمست با تأکید بر برطرف کردن کامل مسائل حوزه ورزش و جوانان بخش قنوات عنوان کرد: در بخش قنوات و روستای مبارک‌آباد زمین در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار داده می‌شود تا خانه روستایی و خانه جوانان در آن‌ها ساخته شود.

استاندار قم افزود: پروژه‌های ورزش و جوانان بخش مرکزی باید با مشارکت بخش خصوصی بوده و اداره کل ورزش و جوانان استان باید این پروژه‌ها را پیگیری کند.

وی با اشاره به موضوع مطرح‌ شده در رابطه با ایجاد یک شهرک ناحیه صنعتی نیز گفت: اولویت ما تکمیل و تقویت شهرک صنعتی قنوات است البته با ایجاد ناحیه صنعتی مخالف نیستیم.

سرمست آزادسازی عرصه در مسیر بخش مرکزی قم را مغایر قانون دانست و اظهار داشت: انجام این کار از نظر قانونی منع بودجه‌ای دارد اما برای زمین‌های معوض این قول را می‌دهیم که شهرداری برای تغییر کاربری این زمین‌ها اقدام کند.

وی در پایان گفت: 69 طرح اشتغال‌زایی برای اشتغال روستاهای بخش مرکزی قم، به مبلغ 509 میلیارد ریال تصویب‌شده که برای 535 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgsbw.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما