يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 80755
منبع : خبرگزاری ايرنا
آیت‌الله سعیدی:

دشمن با راه‌اندازی جنگ فرهنگی، حجاب را نشانه گرفته است

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به‌ضرورت و اهمیت مساله حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف از مسائل مهم کشور است چون دشمن با راه‌اندازی جنگ فرهنگی این مهم را نشانه گرفته است.
دشمن با راه‌اندازی جنگ فرهنگی، حجاب را نشانه گرفته است
دشمن با راه‌اندازی جنگ فرهنگی، حجاب را نشانه گرفته است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در «جشنواره چادرهای آسمانی» در جمع خانواده کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم، بابیان این‌که هیجانات اخلاقی با ازدواج تعدیل و کنترل می‌شود، اظهار داشت: باید مساله ازدواج ترویج و بساط مراسم ازدواج آسان تبلیغ شود.

امام‌جمعه موقت قم با اشاره به آمار نگران‌کننده طلاق در برخی از شهرهای کشور، خاطرنشان کرد: بدحجابی، بنیان خانواده‌ها را در جامعه هدف قرار می‌دهد.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مردم رای داده‌اند تا جامعه به سمت آرمان‌های امام (ره) و شهدا درحرکت باشد و دشمنان بدانند بحمدالله به برکت وجود رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی استوار ایستاده است.

دشمن به دنبال جایگزین کردن ضد ارزش‌ها به‌جای ارزش‌هاست

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش، با انتقاد از آزادی بی‌حدوحصر فضای مجازی، گفت: دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال جایگزین کردن ضد ارزش‌ها به‌جای ارزش‌هاست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری بابیان این‌که حجاب در خانواده‌های نیروهای مسلح به برکت انقلاب اسلامی به‌عنوان یک سنگر حفظ‌شده است، اظهار داشت: آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری برای مردم خطری جدی محسوب می‌شود، فضای مجازی است.

وی بابیان این‌که برخی‌ها فضای مجازی را به چاقویی دو لبه تعبیر می‌کنند، تصریح کرد: تعبیر من این است، تیغ این چاقوی دو لبه در دستان ما و دسته آن در دست دشمن است و نظام سلطه برای حاکم کردن فرهنگ خود و حذف فرهنگ‌های مقاوم دینی، اعتقادی، مذهبی، بومی و سنتی از فضای مجازی بهره گرفته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که دشمن با تغییر باورها و ارزش‌ها به دنبال تغییر در فرهنگ ذائقه مردم بوده تا ضد ارزش‌ها را جایگزین ارزش‌ها کند، گفت: برای شناسایی ذائقه افراد، بیشترین جست‌وجوی اینترنتی مورد رصد دشمن قرار می‌گیرد و سپس تحویل آژانس امنیت ملی آمریکا شده تا برای سبک زندگی مردم برنامه‌ریزی کنند.

وی بابیان این‌که امروزه دنیا با ابررایانه‌ها اداره می‌شود و به مردم خوراک فکری می‌دهند، اظهار کرد: ما باید محتوای آلوده فضای مجازی را سالم‌سازی کرده و این مهم از اصلی‌ترین وظایف دولت است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم نیز  هدف از برگزاری این جشنواره را هم‌افزایی و بصیرت افزایی کارکنان زن و همسران کارکنان این فرماندهی عنوان کرد.

سرهنگ مهرداد حاجی‌زاده تصریح کرد: این جشنواره در ۲ موضوع آغاز به کارکرده است، اول این‌که همسران کارکنان نیروی انتظامی هم بتوانند در حوزه مبارزه با ناهنجاری‌ها نقش‌آفرینی کنند و دوم این‌که بتوانند برای بصیرت افزایی دیگر خانواده‌ها نیز گام‌های مؤثرتری بردارند.

وی بابیان این‌که جشنواره چادرهای آسمانی طی ۲ مرحله در قم برگزار می‌شود، افزود: مرحله دوم این جشنواره در آبان ماه سال جاری ترتیب می‌یابد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcenf8v.jh87ni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما