?>?> ووشوکار قم آسیایی شد | قم نیوز
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 81128
منبع : خبرگزاری فارس

ووشوکار قم آسیایی شد

قم نيوز : ووشوکار جوان استان قم با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی و جلب رضایت کادر فنی در اردوهای آماده‌سازی این تیم مسافر پیکارهای 2019 قهرمانی آسیا شد.
ووشوکار قم آسیایی شد
ووشوکار قم آسیایی شد
به گزارش قم نیوز سال‌ها بود که از استان قم هیچ خبر درجه یک و معتبری در ووشو ایران به گوش نمی‌رسد، تنها افتخار ووشو قم کسب معدود مدال‌ها از مسابقات قهرمانی کشور و مدال‌های متنوع از سبک‌های زیر مجموعه ووشو بود اما اکنون قم سهمیه ووشو قهرمانی آسیا را در اختیار دارد.

از حدود هفت سال قبل که یک ووشوکار جوان به نام امیر نجفی‌پور توانست ووشو قم را در رقابت‌های جهانی ماکائو صاحب سهمیه کند و با درخشش خود مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره این پیکارها را به ارمغان بیاورد، هیچ ووشوکار دیگری موفق به تکرار این موفقیت یا خلق موفقیتی شبیه آن نشده بود.

بعد از تغییر و تحولات در هیات ووشو استان قم که به انتخاب جواد محمدزاده به عنوان رئیس جدید این هیات ورزشی منجر شد، موجی از انگیزه برای کار و تلاش بیشتر به این هیات ورزشی تزریق شد و نتیجه این است که اکنون ووشو قم سهمیه حضور در مسابقات 2019 قهرمانی جوانان آسیا را دارد.

ووشوکار جوان و با استعدادی به نام مهدی اکبری‌مقدم که از نخبه‌های این رشته ورزشی محسوب می‌شود، بعد از درخشش در پیکارهای قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی و جلب نظر کادر فنی در اردوهای آماده‌سازی این تیم، اکنون یکی از نفرات منتخب مربیان تیم جوانان ایران برای پیکارهای آسیایی به شمار می‌رود.

ترکیب تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان برای حضور در رقابت‌های 2019 قهرمانی آسیا در حالی اعلام شد که در وزن منهای 56 کیلوگرم عضویت مهدی اکبری‌مقدم از قم در ترکیب تیم ملی قطعی شد و تیم ملی جوانان امروز برای حضور در این رقابت‌ها راهی کشور برونئی می‌شود تا از روز 28 مرداد ماه برای کسب مدال به مصاف حریفان برود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjoveo.uqev8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما